Senaste nytt

HJÄLP! Råd behövs

Marcus01

Medlem
Kan man begära ut passagerarlistan kanske:) Detta måste väl kvalificera för en sådan åtgärd. Nästintill av vikt för rikets säkerhet.........jag ringer SÄPO.

Oj, råkade slumra till... Va? Har Zoogian inte hörts av ännu? SÄPO är i underkant, SSG, MUST, PRO, CIA måste kallas in. Jag tror mest på PRO, de brukar ha kär koll på folk, finns till och med dem som har monterat upp backspeglar utanför köksfönstret... För övrigt borde Zoogians beteende klassas som straffbart, först larma på forumet under bästa TV- tid, folk går man ur huse för att bistå och sen hör han inte av sig med hur det gick? Luktar uteslutning från forumet, stegling på torget alternativt livstids transfer via CDG....moooahahahaha
 

Swisser

Medlem
Fantastisk intressant läsning. Väntar... nu med spänning på upplösningen av detta drama.

Samtidigt vill jag passa på att ge en eloge till er som har bistått Zoggian att lösa hans problem. Verkligen schysst gjort av er att på en lördag kväll bistå en BC-medlem i nöd - det är sånt som gör att man inte kan göra något annat än att älska detta forum.
 

sodaboy

Medlem
Man blir alldeles varm inombords när man ser hur folk släpper allt de har för händerna för att hjälpa en medlem. Lyfter på hatten för alla de som deltagit i "räddningsaktionen". Till er andra säger jag: Det är otroligt vilka kunskaper ni sitter inne med. Imponerande!!!
 

sungtae

Medlem
Under tiden man väntar kan man ju gissa hur många 'gilla' klick som Zoogians nästa post kommer att få (beror ju lite på vad resultatet blev). Jag säger minst 15...vi säger väl 18 då.:D
 
Toppen