Senaste nytt

Hitta och Boka Lufthansa First New York - Frankfurt - Tokyo

Intressant! Ska kolla upp! Tack för tipset.

En annan sak, din profilbild, vilket säte är det? Ser nästan ut som de där samla SAS Businesssätena där det sägs att de på raden längs fram i kabinen desingnerades som "sleeper seats" för att de gick att nästan göras raklånga. Men, jag tor inte du valt en bild på dessa som profilbild ;)
Min profilbild är Lufthansa First A380 stol så inte riktigt sas "kas"-klass ;)

Och för övrigt - Lufthansas markservice på outstations är långt ifrån alltid bra. Det är bara i tyskland du kan förvänta dig något utöver det vanliga.

...fast First-delen av loungen på JFK ser väl ändå rätt trevlig ut, med bra mat och så? (låt mig i alla fall leva i den tron, besöker den om 14 dagar...)

...fast First-delen av loungen på JFK ser väl ändå rätt trevlig ut, med bra mat och så? (låt mig i alla fall leva i den tron, besöker den om 14 dagar...)

Den är mycket trevlig kan jag meddela, så det är inte så svart eller vitt att ”alla utestationer har ingen service”

fda2fbb1d12af980e0b090976917c028.jpg

d31c39793f656b36f6b152308aaf4293.jpg

5dc9a75b395da1ec39617bd1fe67f2ad.jpg

IAD, BOS, EWR, och JFK där Lufthansa har egna lounger har någon form av First del. Den på Newark är väl sämst.

På Newark har jag eskorterats till loungen och bagagehanteringen i USA har varit grym. Det står en person med väskorna när man kommer ut från passkontrollen.

Toppen