Senaste nytt

Hitta businessplatser!?

Arlanda
Miami
28/2(+-3 dagar) alt 3/4(+-3)
13/3 (+-3) alt 17/4(+-3)
Ca14 dagar
3 vuxna 1barn
Business el sas plus
Spelar ingen roll
10000
Hyfsade flygtider utan längre stopp
Nej

Vill alltså boka med eurobonuspoäng och 2 2-4-1 voucher !
Det är väl bara att leta med United's sökmotor https://www.united.com/ual/en/se/flight-search/book-a-flight och titta i Business Saver Award-kolumnen eller har jag missat något? Om det dyker upp ett fönster som vill att man loggar in hos United så är det bara att stänga fönstret genom att klicka på krysset uppe i högra hörnet.

United.png

United2.png

Om man man frågar efter hjälp så finns det oftast en anledning till det. Att ge ett svar med den trista attityden är ganska så onödig tycker jag, bättre att inte svara alls då.

Sen att du ändå visade skärmdumpar fint så.

Tittar du på posthistoriken på personen som frågade ser du att en påminnelse var på sin plats. Exakt samma fråga har ställts tidigare av samma person som fått mycket hjälp. Om inte OP minns själv så kan man ju kolla vad som skrevs i historiken.

Tittar du på posthistoriken på personen som frågade ser du att en påminnelse var på sin plats. Exakt samma fråga har ställts tidigare av samma person som fått mycket hjälp. Om inte OP minns själv så kan man ju kolla vad som skrevs i historiken.

Uppenbarligen så lider väl TS av en släng ”dåligt minne” eller nåt, men det rättfärdigar inte en trist ton/attityd från ngn här inne, bättre att inte svara alls då.

Det är min högst personliga åsikt.

Tråkigt att mitt inlägg ska reta upp personer. Jag är som sagt ny här och ödmjuk inför alls kunskap som ni alla har och skriver ju frågor för att jag önskar tips/hjälp. Ber om ursäkt om jag är trög.Varför jag frågade nu om när platser släpps var att jag inte hittat några platser alls på sas sida (i april)och har kollat i flera månader. Vet att det är omöjligt att hitta 4 business med sas men har letat efter sas plus som ett alt om vi inte hittar business med star alliance.

Toppen