Senaste nytt

Hinna med tidigare flight?

Om det är SAS Go och/eller en bonusresabokning, har jag alltid fått "nej" vid gaten. De hänvisade till check-in disk eller transferdisken.
Även med bonusresa i Plus? Det har fungerat för mig (klivit av longhaul i CPH och direkt på ett flyg mot ARN tidigare än det jag var bokat på eftersom man normalt hinner ut på mycket kortare tid än vad man måste boka)

Jag har inte alltid fått nej med Go-biljett i gaten, men definitivt i de flesta fall. Det är där det där med social engineering kommer in...

:-( ytterligare ett bevis för godtyckligheten i besluten som tas av personalen i de lägena.
Jag tror att det är något speciellt med just bonusresabokning. Det verkar som att de inte kunde röra den även om de ville (de försökte att boka om mig till en tidigare flight faktiskt).

Jag tror att det är något speciellt med just bonusresabokning. Det verkar som att de inte kunde röra den även om de ville (de försökte att boka om mig till en tidigare flight faktiskt).
Har de olika system på olika baser tro? Eller kanske bara en utbildningsfråga om det är krångligare än med vanliga biljetter ? Eftersom det uppenbarligen fungerar ibland (men jag har inte provat med bonus resa från Norge, bara Danmark), så är det ju inte något som är system wide.

Har de olika system på olika baser tro? Eller kanske bara en utbildningsfråga om det är krångligare än med vanliga biljetter ? Eftersom det uppenbarligen fungerar ibland (men jag har inte provat med bonus resa från Norge, bara Danmark), så är det ju inte något som är system wide.
Som du vet, man får inte ändra en redan påbörjad bonusresa. Jag tror att det är därför.
Jag tror inte att det var en utbildningsfråga.

Toppen