FF#1 skrev:Hur långt räcker ett platinum Ambassador?Kanske inte till Diamond nu efter Spire har dykt upp?Klicka för att utvidga...
Samma här...//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji2.pngnissefalk skrev:Fick mitt svar idag uppgraderad från Guld till Diamond matchat mot IHG PlatinumKlicka för att utvidga...
Vilken info skickade du?Jonas C skrev:Hilton Gold för Carlson Gold, tack för den!Klicka för att utvidga...
Charlie D skrev:Gick fort att få Diamond som SPG Platinum. Nu inväntar jag bara Hyatt Diamond. Kan man ha någon användning av dessa tre kort i Norden förutom Sheraton och Hilton i huvudstäderna?Klicka för att utvidga...
Har skickat in request om plat amb matchning, hur lång tid tog det för dig?palmen skrev:Jag fick matchning till HHD från IHG Platinum Ambassador igår.Får fira med någon Hilton bokning på någon av mina närmsta resorKlicka för att utvidga...
Jag skickade in om matchning någon gång förra veckan och fick svar i söndags kväll, mindre än en vecka med andra ordjumbooze skrev:Har skickat in request om plat amb matchning, hur lång tid tog det för dig?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Har skickat in request om plat amb matchning, hur lång tid tog det för dig?Klicka för att utvidga...
Fick du gold för plat amb?MarSecLtd skrev:Det tog 3 dagar för mig. Fick först Gold, skickade då in bevis på ytterligare program (Hyatt,Accor,Golden Circle), tog 1tim och vips så var kontot Diamond.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Fick du gold för plat amb?Jag är redan gold så jag får ju hoppas på diamondKlicka för att utvidga...