Jonas C
Medlem
Har du några aktiviteter på ditt Club Carlson konto? Jag skickade med ett kontoutdrag.Vilken info skickade du?
Jag fick ett negativt besked och jag har CCG.
/A
Har du några aktiviteter på ditt Club Carlson konto? Jag skickade med ett kontoutdrag.Vilken info skickade du?
Jag fick ett negativt besked och jag har CCG.
/A
Jag har ca 20 övernattningar i år.Har du några aktiviteter på ditt Club Carlson konto? Jag skickade med ett kontoutdrag.
Förmodligen var det nog Hyatt Platinum som gav matchningen i varje fall om man får tro det svaret som jag fick så verkar dom inte värdera CCG så högt.Mitt CCG och Hyatt Platinum gav mig guld.
Blev nedgraderad till Le Club Accor Gold som alla andra aktieägare i oktober. Men inte varit hemma i Sverige sedan dess så skickade in en bild på mitt gamla platinum kort istället och blev uppgraderad till Diamond utan några frågor. Ibland har man tur![]()
Blev nedgraderad till Le Club Accor Gold som alla andra aktieägare i oktober. Men inte varit hemma i Sverige sedan dess så skickade in en bild på mitt gamla platinum kort istället och blev uppgraderad till Diamond utan några frågor. Ibland har man tur![]()