Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Ja, jag såg det. Jaja, jag skapade ett nytt konto för att se vad som händer...

Jag har fått igenom min "combine accounts" nu - mitt "nya" konto har fått alla gamla poäng och stays. Även datum för när jag anslöt mig har ändrats till det datumet jag hade på mitt gamla konto i stället för 31/12 när jag skapade mitt nya. Så verkar inte vara något att oroa sig för.

Jag har fått igenom min "combine accounts" nu - mitt "nya" konto har fått alla gamla poäng och stays. Även datum för när jag anslöt mig har ändrats till det datumet jag hade på mitt gamla konto i stället för 31/12 när jag skapade mitt nya. Så verkar inte vara något att oroa sig för.
Skapade nytt konto igår, men ännu ingen statusmatch. Får väl ta och chatta med kundtjänst snart...

Hur är det, kan man se sitt medlemskort på best western elektroniskt/online eller måste man vänta på det fysiska kortet? Blev just diamant tack vare HHonors Gold.

Nu har jag fixat ett BW diamond åt frugan, frågan är bara hur man gör för att matcha det till HHD?
Om jag testar Hiltons matchningssida så säger den bara att kontot redan är använt?

Ska man maila eller ska man helt fräckt göra ett nytt konto med ny epost och matcha det istället?

Toppen