Senaste nytt

Hilton Slussen har dragit ner på förmån

De jobbar ju lite olika i receptionen. Frågade tjejen när jag checkade in igår om det gick att få en Coca Cola då jag ofta hämtar det i loungen annars. Det gick absolut inte...
Snackade med killen som bemannar receptionen kvällstid och då var det bara att komma och hämta läsk när jag ville.

DAD5F5C1-A039-41E7-84FB-1A4AE5FD9428.jpeg
@Tonton come at me bro!;)
För 1,5h sen var där ingen uppgradering, men nu trillade det in!

Någon mer som bor där imorgon?

Kommer bo från fredag till julafton.
Testade raten med frukost och middag första natten. Får se hur det funkar. Frukost har jag ju ändå som diamond men middag för 2 pers för ca 350 kr är ok. Får se vad som ingår då det inte riktigt framgår när man bokar.

Last edited:
Bokade första natten i Junior Suite med inkluderad middag och frukost. Sen hade jag 5 bonusnätter för 96k i Queen room. Men får behålla junior suite hela perioden :)

Middagen blev prisvärd, kostade ca 350 kr extra för två pers och då fick man välja antingen för- och huvudrätt eller huvud- och efterrätt. Vad jag förstod av vouchern ingick ingen dricka, men den visade sig ingå ändå (möjligt att de gjorde fel, men försökte betala och då sa de att de redan slagit ut allt). Det vi åt och drack hade gått på ca 800 kr (och då drack jag bara läsk idag).

En annan intressant sak är ju att samma människor i stor grad bor här nu som förra helgen. Dogge med familj och bekanta, en drös från BC vad det verkar och minst ett par till jag kände igen.
Undrar vem som har Riddarholmssviten till mars?

Bokade första natten i Junior Suite med inkluderad middag och frukost. Sen hade jag 5 bonusnätter för 96k i Queen room. Men får behålla junior suite hela perioden :)

Middagen blev prisvärd, kostade ca 350 kr extra för två pers och då fick man välja antingen för- och huvudrätt eller huvud- och efterrätt. Vad jag förstod av vouchern ingick ingen dricka, men den visade sig ingå ändå (möjligt att de gjorde fel, men försökte betala och då sa de att de redan slagit ut allt). Det vi åt och drack hade gått på ca 800 kr (och då drack jag bara läsk idag).

En annan intressant sak är ju att samma människor i stor grad bor här nu som förra helgen. Dogge med familj och bekanta, en drös från BC vad det verkar och minst ett par till jag kände igen.
Undrar vem som har Riddarholmssviten till mars?
Dogge har ju varit med i lyxfällan ;)

Toppen