Senaste nytt

Hilton Promotion Code

Använde N0041604 för Hotell i New Orleans nästa vecka.
Hade bokat rum tidigare, ett standard Exec floor för 339$/natt. Nu släpptes fler rum och då funkade även MVP koden.
Nu blev det Junior Suite Exec floor för 255$/natt istället.

Det känns snart som man borde göra en sökmotor som provar alla koder som man känner till på Hilton så man alltid kan boka det billigaste :)

Håller på att mixtra med dessa koder för ett besök i SFO nu.. Om jag bokar med MVP-priset..

Gäller fortfarande Triple-points kampanjen?
och de andra Gold-fördelarna?

Gammal tråd, men överskriften funkar!
Om man använder Promotion Code tex PR11PN för public sector, är den raten giltig för att räknas som stay/ ger poäng?

Funkade så för mig i alla fall när jag använde koden för ett och ett halvt år sedan. Har haft svårt att hitta någonstans den funkat sedan dess.

Finns fler koder
PR09PN

PGLL01 Promotion/Offer code
Team USA - 0002635191; 2635167 for some. corporate account
Är koderna du listat här för offentlig sektor-anställda eller är detta något annat ?
Funkar f.ö inte när jag försöker boka (AMS & WAW maj/juni)

Jag har även en fråga gällande AAA-rates:
Är det värt att gå med i Motormännen tex för att få nyttja dessa ? Jag kollar nu på rum i Warsawa och Amsterdam men AAA ger inte mer än 5% på mina datum (mot förbetalda rum är AAA tom dyrare), brukar det vara bättre än så ?

Och slutligen: jag kanske ska vänta några dagar och se vilka promotions Hilton drar igång i mars ??

Last edited:
Toppen