Ja.Sen är ju frågan om den statusen också gäller till mars 2021.
Hur fungerar det om man går via Hiltons chatt och ber om en challenge, får man statusen under de 90 dagarna? Gold -> Diamond. Sen är ju frågan om den statusen också gäller till mars 2021.
Läste igenom den tråden igen och jag hittar bara att det är 8 stays.Har man redan HHG så är det 8 stays eller 15 nätter på 90 dagar.
HHG vs HHD - värde? Stoppa eller heja på en Hilton-narkoman | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Jag har en 21 nätter sammanhängande över två stays i december (14st)-januari(7st), men jag är tveksam på hur Hilton räknar roll-over nights i och med årsskiftet. Innan dess klarar jag inte kraven under 90 dagar då jag har utspritt från och med nu och framåt.
EK
Läste igenom den tråden igen och jag hittar bara att det är 8 stays.
15 nätter skulle göra min sambo väldigt mycket mer samarbetsvillig, hon är inte jättesugen på att byta hotell för att jaga stays![]()
Det är inte jag. Det är per kalenderår, punkt. Datum för utcheck gäller, dvs du måste checka ut den 31/12 för att få de nätterna/stays:en tillgodoräknade för i år. I princip inga undantag.jag är tveksam på hur Hilton räknar roll-over nights i och med årsskiftet.