Senaste nytt

Hilton Gold/Diamond statusmatch/challenge till mars 2021

Hur fungerar det om man går via Hiltons chatt och ber om en challenge, får man statusen under de 90 dagarna? Gold -> Diamond. Sen är ju frågan om den statusen också gäller till mars 2021.

• Gilla
Reactions: Gus
Kan man göra statusmatch flera gånger? Missade på den förra men kommer att bo mer på Hilton framöver.

• Gilla
Reactions: Gus
Har man redan HHG så är det 8 stays eller 15 nätter på 90 dagar.
HHG vs HHD - värde? Stoppa eller heja på en Hilton-narkoman | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Jag har en 21 nätter sammanhängande över två stays i december (14st)-januari(7st), men jag är tveksam på hur Hilton räknar roll-over nights i och med årsskiftet. Innan dess klarar jag inte kraven under 90 dagar då jag har utspritt från och med nu och framåt.

EK
Läste igenom den tråden igen och jag hittar bara att det är 8 stays.

15 nätter skulle göra min sambo väldigt mycket mer samarbetsvillig, hon är inte jättesugen på att byta hotell för att jaga stays :D

Läste igenom den tråden igen och jag hittar bara att det är 8 stays.

15 nätter skulle göra min sambo väldigt mycket mer samarbetsvillig, hon är inte jättesugen på att byta hotell för att jaga stays :D

My bad 18 nätter är eller 10 stays det för HHG.
Jag fick ett PM från trådstartaren i ”den andra” tråden efter han chattat med kundtjänst.

EK

Läste på FT att det går att be om att få challenge på nätter istället för stays. Nån som har erfarenhet utav det?

Toppen