Senaste nytt

Hilton Gold/Diamond statusmatch/challenge till mars 2021

Jag är HH Gold - är det någon idé att försöka få Diamond genom matching av BW:s högsta nivå?

Är även SPG/Bonvoy Gold och Radisson Gold om det nu gör någon skillnad.

(Off topic - är det någon idé att försöka matcha till Accor numera?)

Skickade in om matchning mot min Spire Ambassador status hos IHG igår. Ser nu när jag loggar in att jag är diamond, har inte fått någon återkoppling, och att jag behöver 30 stays eller 60 nätter för att behålla Diamon 2020, har jag inte fått Status Challengen ?

Har ni inget att matcha mot så kan ni köpa en challenge för 100 dollar på ebay. Funkar smärtfritt

eBay
För $100 loggar de in på ens konto och ber kundtjänst dra igång en challenge, klarar man inte 8 stays under 90 dagar softlandar man på Gold, eller missar jag ngt?

Då sparar jag hellre $100 och chattar med kundtjänst på Hilton.com och ber dem starta en challenge vid behov.

EK

eBay
För $100 loggar de in på ens konto och ber kundtjänst dra igång en challenge, klarar man inte 8 stays under 90 dagar softlandar man på Gold, eller missar jag ngt?

Då sparar jag hellre $100 och chattar med kundtjänst på Hilton.com och ber dem starta en challenge vid behov.

EK

Jag köpte en sån 90 days trial i december 2017 och betalade då 20 dollar. Angav inget lösenord vid det tillfället. Bara förnamn, efternamn, mail och hhnummer.

Fick en Diamondchallenge under förra veckan men den kunde ju kommit
lite tidigare - hade redan hunnit göra tre stays av mina åtta planerade för
min TP-run som tagits upp i andra trådar. Status nu är fem stays klara av
de TIO som krävs inom 90 dagar för min del. Är HHG.

Hilton Slussen har några dagar nu i juli för ganska exakt 1000 kr/natt. Söndag till måndag är billigast, om du nu är ute efter enkla stays.

Helt OT men det är en extra utmaning att vara baserad i GOT när det gäller alla typer av milage/point runs (eller att ha ett AMEX Plat och kunna få fullt ut av förmånerna)...
Nån i Stockholm som behöver chefer x2 (en inom R&D (SW och HW) och en inom LSS), vi kan relokara ;)?

EK

Toppen