Senaste nytt

Hilton best price guarantee

Barklund

Medlem
Hej,

Nyfiken att höra om någon annan försökt att göra en prismatchning mot Hilton under 2022 och hur snart ni har fått svar?

Har lagt in två stycken prismatchningar och inte fått svar, det har nu gått över 48h… Svårt att hitta kontaktuppgifter och maila tyvärr.
Har ringt Hilton tidigare men inte särskilt sugen att sitta i telefon i 30min plus att det är svårt att skicka snipping tools… Är HHG

Gjorde prismatchning med Marriott och de svarade inom 6 tim, och matchade (m ytterligare 25% rabatt). Är Marriott Gold

Ja, använde det för en vecka sen. Tog 3 dagar innan jag fick svar ungefär. Är HHG
 

jumbooze

Medlem
Lyckades precis matcha en bokning på en vecka i Chicago på LondonHouse det tog typ 12 timmar.
Expedia erbjöd 25% rabatt och sen matchade de och drog av 25% så det gick ner hyfsat.
Nöjd då LondonHouse är mitt favorit hotell i Chicago med bäst säng. ( inte bäst frukost men det får man leva med)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Tamas

Medlem
Claim gick igenom nu på Garden Inn Riverwalk Chicago, 1 natt i januari i samband med MR.

Booking.com var några dollar billigare, $100 istället för $107.
Först nekades men agenten verkade ha svårt med att fatta vilka pris var med eller utan skatter. Efter några screenshots från mig gick priset ner till $75+tax innan dagen var slut, nöjd.

Allt gick inom 24 timmar.
 
Toppen