Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Hmmmmm......

Lyckades med Visakortnumret och adressen, men jag står kvar som silver.
Hur lång tid tar det innan profilen ändras till guld:
Kan man gå in nu och ändra tillbaka till den svenska adressen eller vänta tills det gått igenom med guld?

Tog ett dygn för mig. Jag ändrade tillbaka min adress under tiden, inga problem.

Blev så arg när jag fick ett mail där det stod om mina förmåner som HH Blue så jag antog detta erbjudande. Nu är man guld och bör vara nöjd med det. Gäller bara att få tid att bo på Hilton i närmsta framtiden:cool:

Tack! Detta var ju ett superbra tips! Kommer att ha så mycket nytta av detta när jag reser runt i Asien under mars och mest bor på Hilton. Ser fram emot många uppgraderade rum och extra poäng!

Tack för tipset! Nu är jag också HH Guld :) Tänkte försöka föra över lite överblivna Virgin Atlantic miles eftersom jag så gott som aldrig flyger med dom längre efter flytt från London...

Snyggt. Skapade konto, reggade med länken och koden ovan. Logga ut/logga in. GOLD. Tack för tipset.
Börjar se bra ut med alla bonuskort... BA Gold, LH Senator, FB Plat, Hyatt Diamond, Intercontinental Royal Ambassador/Prority Club Platinum, Hilton Gold.

Toppen