Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Försöker fortfarande fixa åt frugan, någon annan som får detta felmeddelande när ni försöker registrera ett befintligt kort?

"Invalid Registration - Please contact the Hilton HHonors Service Center for assistance"
Har du ändrat adress till Australien och satt Area till Pacific i profilen på det befintliga kortet?
 
Appropå att slå ihop 2 konton, utan att be om det ska jag av någon anledning tydligen få 2500 poäng:confused:

Dear Mr. Homer,

Thank you for your inquiry regarding combining your two accounts. We appreciate you taking the time to contact us.

I apologize for the inconvenience. Per your request, your HHonors accounts # and # have now been combined. Please continue to use your primary HHonors account number #. All the information is on one account now. You may view your account online at Earn Hotel Points & Rewards with Hilton Loyalty Program | Hilton HHonors by entering your HHonors number and PIN number.

Your account was also reactivated and your account will be credited with 2,500 bonus points for the first eligible stay you complete within the next 60 days. Going forward we will not be able to make another exception in reinstating the points if the account becomes inactive.

If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us. For immediate assistance, please click on the link below for the contact number of the Hilton Worldwide Service Center location nearest you.
 
Sådär, då va jag också Gold. Tackar för detta! Kommer det ett kort hem nu, eller är det bara att komma ihåg sitt HHonors nummer?
 
Fick just denna e-post, förhoppningsvis beror det på att det tar tid innan systemet uppdateras,
det kan vara samma anledning till att man ser ett blått kort när man beställer nytt kort.


Learn more about your Blue status benefits
 
Toppen