Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Även jag har nyttjat tipset i denna tråd och sett till att gå in på guldnivå. Riktigt trevligt.

Vid första bokningen så noterade jag också att man direkt kan lägga in begäran om uppgradering till nästa bättre rumstyp i bokningen och att man där kan se hur mycket extra det skulle kosta att begära svit eller liknande. Har inte sett det hos något annat program jag är med i (rätta mig gärna om jag har fel) och det är en klar fördel jämfört med att vid incheckningen begära upgrade eller på annat sätt påpeka att man är statusmedlem...

Även jag har nyttjat tipset i denna tråd och sett till att gå in på guldnivå. Riktigt trevligt.

Vid första bokningen så noterade jag också att man direkt kan lägga in begäran om uppgradering till nästa bättre rumstyp i bokningen och att man där kan se hur mycket extra det skulle kosta att begära svit eller liknande. Har inte sett det hos något annat program jag är med i (rätta mig gärna om jag har fel) och det är en klar fördel jämfört med att vid incheckningen begära upgrade eller på annat sätt påpeka att man är statusmedlem...

Hyatt har detsamma för folk med hög status nivå complimentary och bekräftar direkt vid bokning.

Försökte just, men det står "Invalid Visa Infinite Card number"... :( Gissar att de nu har upptäckt och tätat "läckan"...

Ah! Såg nu att det finns andra nummer att testa. Kan de spåra detta på något sätt och sedan slänga ut en från programmet, tro? ;)

Crap oxå, har reggat mej på HH och hittade ett VISA # som funkade men när jag fyller i mina HH nummer får jag meddelandet "Invalid Registration - Please contact the Hilton HHonors Service Center for assistance"... :confused:

Ja ja, d e ögonen man först blir blind på... ;-) Gjorde samma fel som Gnopps! :p Gör om gör rätt brukar man säga.
Då va man HHonors Gold då, kiva som finlands svenskin sa.
Är det ngn som använder Hilton ofta? Vad skall man välja som "Hotel benefits" i profilen, poäng eller andra erbjudanden??

Ja ja, d e ögonen man först blir blind på... ;-) Gjorde samma fel som Gnopps! :p Gör om gör rätt brukar man säga.
Då va man HHonors Gold då, kiva som finlands svenskin sa.
Är det ngn som använder Hilton ofta? Vad skall man välja som "Hotel benefits" i profilen, poäng eller andra erbjudanden??

Jag bor mycket på Hilton (har dock nyligen blivit nedgraderad från Diamond till Gold). Föredrar att bli uppgraderad/få frukost före poäng eftersom jag alltid bokar billigaste rumstypen som finns tillgänglig. Men det är ju upp till var och en vad man värderar mest.

Hmmmmm......

Lyckades med Visakortnumret och adressen, men jag står kvar som silver.
Hur lång tid tar det innan profilen ändras till guld:
Kan man gå in nu och ändra tillbaka till den svenska adressen eller vänta tills det gått igenom med guld?

Toppen