Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Håller tummarna för att det håller till 03/14, har de annars soft landing till Silver eller får man vad man har baserat på hur man bott?

Befinner mig just nu på Doubbletree Gallery one i Fort Lauderdale. Fick givetvis en uppgradering till en stor och trevlig suite! Kan verkligen rekommendera detta hotellet om ni planerar och åka hit!

Om mitt minne inte sviker mig helt så fick jag en gång för en massa år sedan hem i brevlådan HH Gold-kort utan att ha bott där en enda gång. Och utan att gjort någonting alls.
Enda anledningen jag kunde komma på var att det kom via Amex på något sätt. Ungefär samtidigt fick jag även erbjudande om Amex Platinum.

Vet någon om det kan stämma och om det är likadant fortfarande ? Då kanske jag inte behöver bry mig att fylla i något denna gång heller

Om mitt minne inte sviker mig helt så fick jag en gång för en massa år sedan hem i brevlådan HH Gold-kort utan att ha bott där en enda gång. Och utan att gjort någonting alls.
Enda anledningen jag kunde komma på var att det kom via Amex på något sätt. Ungefär samtidigt fick jag även erbjudande om Amex Platinum.

Vet någon om det kan stämma och om det är likadant fortfarande ? Då kanske jag inte behöver bry mig att fylla i något denna gång heller

Samma hände mig - 05 när jag hade Amex Gold, fick ett HH Gold på posten utan vidare, jag hade inte gjort något.
Den möjligheten som finns nu är att om du har ett Amex Platinum så kan du få ett HH Gold gratis, samt även SPG Gold.

Det verkar som att man har kvar guldkortet även 2013, i alla fall är jag Gold i profilen när jag loggar in nu efter nyår.
Nice...

Ser även att jag är Guld idag, men jag ser ingen giltighetstid på websidan. Infon om hur många poäng jag behöver för att hålla guldstatus är borta. Jag fick aldrig något guldkort skickat till mig. Ni som fått kort, vilken giltighetstid har ni på det?

Toppen