En Clio funkar prima på Gotland. Är ju som sagt lite dåligt med berg där ;)
OnlyAFool Medlem 6 Oktober 2013 #21 En Clio funkar prima på Gotland. Är ju som sagt lite dåligt med berg där
Bryant Medlem 16 Januari 2014 #22 Har bokat en till nästa helg. 650:- fre till mån. Återkommer med biltyp.
M Martin Andersson Medlem 24 Januari 2014 #24 Jag tycker tyvärr det blir allt mer sällan som Mystery Vehicle är valbart alternativ när man bokar.
JacobGBG Medlem 24 Januari 2014 #25 Någon som testat Mystery Vehicle i USA? De svenska erfarenheterna verkar ju mycket positiva.
Chrille Medlem 27 Januari 2014 #27 Chrille skrev: Det blir att ratta en Mystery på måndag. Klicka för att utvidga... En ljusblå S60 T6 AWD "Polestar Racing". Bra omkörningspower i den. Har inte fått räkningen, med det kändes "prisvärt".....
Chrille skrev: Det blir att ratta en Mystery på måndag. Klicka för att utvidga... En ljusblå S60 T6 AWD "Polestar Racing". Bra omkörningspower i den. Har inte fått räkningen, med det kändes "prisvärt".....
M Martin Andersson Medlem 29 Januari 2014 #28 Chrille skrev: En ljusblå S60 T6 AWD "Polestar Racing". Bra omkörningspower i den. Har inte fått räkningen, med det kändes "prisvärt"..... Klicka för att utvidga... Grattis!! Det var en bättre vinstlott än när jag fick en XC90 på V40-fare senast.
Chrille skrev: En ljusblå S60 T6 AWD "Polestar Racing". Bra omkörningspower i den. Har inte fått räkningen, med det kändes "prisvärt"..... Klicka för att utvidga... Grattis!! Det var en bättre vinstlott än när jag fick en XC90 på V40-fare senast.