Senaste nytt

Hertz (Generell diskussion)

Kom på en rolig grej när jag bokar genom Ica och Herz bokningsportal. Det finns inget sätt att logga in med sin Hertz profil när man bokar via den portalen, inte heller något sätt att lägga till sitt medlemsnummer.

Frågade Hertz Guldsupport och de kunde inte lägga till bokningen på min profil… blev att jag avbokade och bokade med min M Sverige CDP istället, vilket blev billigare

Kom på en rolig grej när jag bokar genom Ica och Herz bokningsportal. Det finns inget sätt att logga in med sin Hertz profil när man bokar via den portalen, inte heller något sätt att lägga till sitt medlemsnummer.

Frågade Hertz Guldsupport och de kunde inte lägga till bokningen på min profil… blev att jag avbokade och bokade med min M Sverige CDP istället, vilket blev billigare
Jag vill minnas att ICA CDP blir synlig i något steg, ska se om jag kan återfinna!

Info om förändringar i Gold plus rewards, kom nyss på mail.

"Från och med den 31 december 2024 kommer poäng att löpa ut efter 5 år från det att de tjänades, oavsett hyresaktivitet. * Detta innebär att alla poäng som har varit på ditt konto i 5 år eller längre kommer att förfalla och tas bort från ditt konto. Men oroa dig inte! Du har resten av året på dig att använda dessa poäng för att boka gratis hyrdagar fram till 2025. Och du kan överföra poäng till en omedelbar familjemedlem som också är en guldmedlem. **

Denna ändring är utöver den nuvarande policyn där poäng kommer att löpa ut efter 12 månader utan hyresaktivitet."

Toppen