Senaste nytt

Helg i Washington DC

Halloween är på G. Efterrätt påJoe's crab shake, nog en anledning till att det var 3 gafflar. Åt typ en tredjedel. Kvällsbild från Lincoln memorial till Washington monument. De har kvar de gamla p-mätarna. Älskar Whole foods. Världens bästa livsmedelsaffär inkl svensk sk filmjölk.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Last edited:
Morgonpromenad i Georgetown, det blir så vackert i dimman. Hottade en sån snygg poncho i ett skyltfönster (ej med på bild). Tänte jag går tillbaka senare när de öppnat. Men surfade in på hemsidan och de. Kostade ynka $ 1270.00. Jag tror hag hoppar den. Så är det ofta när jag spanar in något.
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Berätta mer om efterrätten på Joe's!
+1! Den såg inte alls tråkig ut!

När jag läser den här reserapporten börjar jag ändå fundera lite på om man kanske ska ge Washington DC en chans till... Jag dömde ut det helt i våras men man kanske ska åka dit när det är lite varmare.

Berätta mer om efterrätten på Joe's!
Det var en chokladkaka med typ kexchoklad på, chokladsås och toppat med grillade mashmellows. Det var gott men väldigt sött.

Det är väl bara efter skaldjur man orkar efterrätt i det här landet. Tipset annars är att dela allt med någon.

@agehall jag gillar verkligen Washington. Det är en fantastisk stad där man kan promenera.

När jag läser den här reserapporten börjar jag ändå fundera lite på om man kanske ska ge Washington DC en chans till... Jag dömde ut det helt i våras men man kanske ska åka dit när det är lite varmare.

Jag får köra en BC DC resa helt enkelt till våren. Det kommer att ingå löpning på Rock Creek Parkway på morgonen för att jobba bort maten. DC är en fantastisk stad och flytten för mig tog ganska hårt men har hittat mig hemmastadd i Charleston som är ett DC i kompaktformat.

Jag får köra en BC DC resa helt enkelt till våren. Det kommer att ingå löpning på Rock Creek Parkway på morgonen för att jobba bort maten. DC är en fantastisk stad och flytten för mig tog ganska hårt men har hittat mig hemmastadd i Charleston som är ett DC i kompaktformat.
Jag har en dröm att göra en road trip i Södern.

image.jpg
Favoritlärren, den finns inte överallt. Levde på den första gången jag var i Mexico. Blev inte oväntat magsjuk och fastade typ i 3 veckor. Färskvatten var en bristvara så det fick bli läsk för att upprätthålla vätskebalansen

Kabinväskan jag köpte från Hilfiger.
image.jpg

• Gilla
Reactions: Gus

Jag har provat DC i både januari och juni. Två helt olika städer, men bägge två är fantastiska.
(januari var bäst)

Toppen