Jag lämnar nog denna tråd, innan jag blir helt konfys... Vi får nog, som sagt, enas om att inte enas.
Jag vidhåller fortsatt att det inte är en problemlösning att ringa bolaget, när man ser att det inte händer något i praktiken. Den enda som tjänar på det är SAS, som slipper negativ publicitet.
Negativa recensioner får man när man inte lever upp till det man lovat, positiva när man överträffar desamma.
Fackliga demonstrationer och strejker uppkom inte för att det var lika effektivt att skicka personliga klagomål till arbetsgivare och politiker!
Förövrigt har
Aurora helt rätt i att jag inte bara klagar på SAS, utan alla de bolag jag tycker missköter sig - jag är en betalande kund. Jag får själv klagomål när jag inte sköter mitt arbete - då försöker jag rätta till misstagen och göra rätt.
Om
Aurora själv inte kritiserar någon, och försvarar alla bolag så som du försvarar SAS är det väl vara att gratulera....du är en perfekt människa.
Sällan jag brusar upp, men nu har jag gjort det. För att det inte ska upprepas så får andra fortsätta diskussionen

.
Jag är medveten om att inlägget är hårt i tonen, så moderator får radera om det upplevs vara över gränsen.