Senaste nytt

Har Ni problem med att få in poängen

Mitt segment från 29/6 kom in igårkväll. Börjar misstänka att de kör poängregistreringen i batchar istf. ongoing. Måste vara tekniska problem nånstans i kedjan.

Fick in söndagens LHR-CPH-GOT i natt, inte så farligt sent, men i jämförelse fick jag in poängen för mina två Lufthansaflighter förra veckan till Eurobonus redan dagen därpå...

Samma här, hade fått in lite LH och LX segment efter några dagar, men SK från samma resa trillade nu i natt först efter tio dagar.

Någon som vill byta? :D
DSC_0001.jpg

30 juni flög jag ARN-KRN. Inga poäng ännu. Utresan 28 juni kom däremot in rätt fort på kontot. 3 juli flög jag KRN-ARN-GOT och det har inte heller kommit in.

Inget ännu. Däremot visas alla tidigare flygningar dubbelt i listan.
Here we go again... Detta har hänt två gånger tidigare och de fick göra en reset av min profil.

Poängen från 30/6 kom in i natt. Bara 9 dagar... :rolleyes: I samband med det försvann också alla dubbelposter.
Då får vi se när resten kommer. Fru rob74 har redan fått in poängen för utresan KRN-ARN-GOT.

Jag hajar verkligen inte hur poängen registreras nuförtiden...
Nu har jag fått poäng för endast sista benet på hemresan GOT-ARN-KRN som gjordes 7/7, och utresan 3/7 fattas fortfarande. :confused:

Fick även in poäng från MasterCard nu med datering 1 juli, men de poängen brukar ju också komma in snabbare.
Diners kom dock in som vanligt.

Jeg så for nogle timer siden, at jeg havde fået point ind på kontoen fra to flyvninger med United i tirsdags (8/7). På det tidspunkt var pointene for en SAS-flyvning samme dag endnu ikke kommet ind, men det er de så nu.

Toppen