Senaste nytt

Har Ni problem med att få in poängen

Enligt guld supporten så har de minst 3 v backlogg från registrering. Varför skall man ens läma fram kortet om de inte har ett system för att hantera det.

Ja, det blev till att idag efterregistrera flighterna från 3/7 och de kom då in på stört.
Något ka ha hänt då de på flygplatsen i Kiruna började meka med bokningen för att seata tillbaka mig på min ursprungliga plats, då jag hade blivit nedskuffad 8 rader utan till synes anledning.

Väntar fortfarande på mina poäng från 29/6. Har svårt att köpa supportens goddag yxskaft förklaring om att felet ligger hos min resebokare som lägger in mitt EB nummer på en "annan" rad än var SAS tittar på. Om nu så vore fallet - varför funkar det ibland plus varför skall man då dra kortet i incheckning.
Dessutom om nu han ovan får in poängen samma dag - varför säger supporten 3 v backlogg?
Nä! SAS har inte lyckats så bra med sitt "system". Kommer nog att byta och köra in poängen dirkt på resp *A bolag.

Efter att ha ringt dem igår så måste jag skriva att hela bonusprogrammets upplägg rent systemmässigt suger elefantballe.

Det är inte helt ovanligt att externa resebyråer lägger in ditt EB-nummer som det kort du skall identifiera dig med men INTE som det kort som ska generera bonuspoäng. Så det kan vara korrekt det supporten säger. Men visst är det märkligt att det fungerar ibland.

Och andra bolag är inte så j*a mycket bättre, tyvärr.

Har skickat ett långt och väldigt surt mail till "bossen" nu för jag tycker att hela systemets integritet och syfte urholkas rejält om det skall vara på det här sättet.
Sedan måste jag skriva - Hur svårt kan det vara :)

Det är inte helt ovanligt att externa resebyråer lägger in ditt EB-nummer som det kort du skall identifiera dig med men INTE som det kort som ska generera bonuspoäng. Så det kan vara korrekt det supporten säger. Men visst är det märkligt att det fungerar ibland.

Och andra bolag är inte så j*a mycket bättre, tyvärr.

Inte ens det är rätt för mig heller dvs det funkar aldrig att checka in med kortet i en automat. Dessutom så får jag inga nyhetsbrev eller SMS och dyl Trots att jag har allt inlagt i min profil. Verkar som om det går troll i mitt konto :(

Inte ens det är rätt för mig heller dvs det funkar aldrig att checka in med kortet i en automat. Dessutom så får jag inga nyhetsbrev eller SMS och dyl Trots att jag har allt inlagt i min profil. Verkar som om det går troll i mitt konto :(

Det verkar som att vissa behövt "resetta" sina konton.

Ring och be dom göra det.. Och Ja det verkar onekligen som att systemet suger elefantballe :)

Toppen