SAS404 skrev:Går igenom mina poäng från början av juni. Alla 9 flygningar jag gjorde 17:e juni saknas, måste ha varit något fel den dagenKlicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Gjorde två flygningar den 17/6fick in en av dem här om dagen och tvingades retro regga den andra i dag. skumt?Klicka för att utvidga...
Kricka skrev:SAS404Bra jobbat med 9 st flyg samma dag ! Borde bli Diamond hos SAS rätt snabbt..?Klicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Ja min period började 1 juni och jag har gjort 93 segment med SASKlicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Ja min period började 1 juni och jag har gjort 93 segment med SASKlicka för att utvidga...
KavlingeDude skrev:Hur kunde du få ihop 9 st samma dag och 93 på 35 dagar?Klicka för att utvidga...
KavlingeDude skrev:Närå. Det har jag inte. Jag var bara nyfiken hur det rent praktiskt ser ut. Då han "bara" är ledig var 3e vecka så innebär det hittills 93 flighter på 14 dagar och vi hamnar på typ 6 om dagen och den logistiken vore kul att se.Klicka för att utvidga...