Senaste nytt

Har Ni problem med att få in poängen

Jag använder alla sätt. Mobilen, papper, travelpass-kort, kreditkort och ibland har jag varit trött och sagt mitt namn ;) Det spelar ingen roll. Det verkar vara helt slumpmässigt vilka som saknas.

Ja, samma här. Alla sätt. Nu på slutet har jag kört mycket med mobilt boardingkort i iPhone Appen, men även EB-kort är vanligt.

Har också märkt att EB är långsamma senaste tiden. Väntar fortfarande på en AMS-CPH-ARN som jag flög 17:e juni...

Intressant. Antalet flygningar och poängen reflekterar nu de flyg jag förväntar mig. Men i listan på flygningar saknas en av dem. How hard can it be?

Just den 17/6 verkar ha varit ett problemdatum för SAS. Saknade 2 flighter från den dagen, nu har en av dem äntligen postats... Nu pratar vi 10 dagar, nytt bottenrekord för EB-databasmotorn...

Flög till Trondheim i förra veckan och poängen dröjde några dagar extra jämfört med normalt. Igår trillade 60012 poäng för Bonus Challenge 2014 in, de poängen kom snabbt efter att Trondheimpoängen trillat in. Nöjd och glad, javisst!

Toppen