Senaste nytt

Har Ni problem med att få in poängen

Undrar om de rättar till det gradvis på något sätt, mina två flighter den 1/10 kom in nu under natten, returen den 3/10 saknas fortfarande. Alla tre är SK metal.

Har fått in 1 flygning från 5/10 men saknar två. Har däremot fått in en flygning från 6/10. Jag väntar vidare.

Om det börjar krisa på slutet och SK IT inte fått till det så kan han alltid köpa de sista poängen, eller rättare sagt 1000 poäng vilket är det minsta.
Ja, fast det är 200 poäng det är snack om, så då tycker jag SAS får vara lite flexibla och tillåta efterregistrering mindre än 14 dagar efter resan. Han har ju kvitto på köpt biljett och kanske också sparat boardingkort.

Om det börjar krisa på slutet och SK IT inte fått till det så kan han alltid köpa de sista poängen, eller rättare sagt 1000 poäng vilket är det minsta.

"The points that you wish to convert will be deducted from your account immediately, but it may take up to 24 hours before the Basic Points are visible on your online statement. Don't worry though: It is the date that you placed your order on this website that determines whether you are eligible for Silver- or Gold-membership, not the date that the Basic Points are credited to your account."

Man kan väl inte köpa Baspoäng dvs. poäng som räknas för att nå en högre nivå ?

@SK
Intressant - det var en nyhet ! Då jag har EBG for life så kör jag alla mina *A till
M&M, vilket brukar registreras på mindre än 24h.

Toppen