Senaste nytt

Har Ni problem med att få in poängen

Ktj har medvetet inte fått någon information då man inte vet hur fort/lång tid problemet kommer ta att lösa. Inom 14 dagar from 1/10 kommer man allt jämt hävda att allt är lugnt och normalt. Det är efter detta det börjar bli lite rörigt...

Själv ska jag till London på fredag nästa vecka och mitt nyfunna EBG hade inte skadat att ha i hand då. Men allt hänger på om mina 14 flighter hinner ticka in först ;)

Undrar om de rättar till det gradvis på något sätt, mina två flighter den 1/10 kom in nu under natten, returen den 3/10 saknas fortfarande. Alla tre är SK metal.

Har precis fått in poäng för BGO-OSL 3/10, men saknar fortfarande OSL-BGO 4/10. Verkar som att problemet är på väg att lösas iaf.

Har en kollega som är 200 poäng från EBG som ännu inte fått in BGO-KRS t/r. Nästa vecka ska han till Shanghai, då hade det ju varit trevligt med EBG...

Har precis fått in poäng för BGO-OSL 3/10, men saknar fortfarande OSL-BGO 4/10. Verkar som att problemet är på väg att lösas iaf.

Har en kollega som är 200 poäng från EBG som ännu inte fått in BGO-KRS t/r. Nästa vecka ska han till Shanghai, då hade det ju varit trevligt med EBG...

Om det börjar krisa på slutet och SK IT inte fått till det så kan han alltid köpa de sista poängen, eller rättare sagt 1000 poäng vilket är det minsta.

"The points that you wish to convert will be deducted from your account immediately, but it may take up to 24 hours before the Basic Points are visible on your online statement. Don't worry though: It is the date that you placed your order on this website that determines whether you are eligible for Silver- or Gold-membership, not the date that the Basic Points are credited to your account."

Toppen