Samosaguas
Medlem
För att de inte förts över till ditt konto ännu?Har inte fått mina poäng från Amex än? Nån som vet varför?
De drogs från amex 5/2.
För att de inte förts över till ditt konto ännu?Har inte fått mina poäng från Amex än? Nån som vet varför?
De drogs från amex 5/2.
De ska ju tydligen dyka upp måndagen efter sweep, så frågan är väl inte så konstig?För att de inte förts över till ditt konto ännu?Sitt lugn i båten så kan jag nästan garantera att de dyker upp.
Tisdag morgon brukar det vara för mig. Dock har jag inte fått poäng från min sweep den 6/2 ännu heller. Ibland har de dock dykt upp senare under tisdagen... inget jag är det minsta orolig för att de inte gör.De ska ju tydligen dyka upp måndagen efter sweep, så frågan är väl inte så konstig?
De brukar vara _daterade_ till måndagen efter svep, men sedan kommer de till EB-kontot på tisdagen, eller onsdagen, eller nån vecka senare. De uteblir dock aldrig.De ska ju tydligen dyka upp måndagen efter sweep, så frågan är väl inte så konstig?
Tackar för infoDe brukar vara _daterade_ till måndagen efter svep, men sedan kommer de till EB-kontot på tisdagen, eller onsdagen, eller nån vecka senare. De uteblir dock aldrig.
Se vadå?superkorkad fråga men är det bara på sas.se som man kan se det? eller går det att se på amex också?
Hos Amex ser du din progress mot kommande överföringar (och voucher) samt hur mycket de fört över till SAS. Hos SAS ser du ditt totala poängsaldo samt hur mycket Amex (och andra) fört över.superkorkad fråga men är det bara på sas.se som man kan se det? eller går det att se på amex också?
Det är bara på SAS webbsida/app samt i SAS EurobonusMastercard appen/webbsidan som man kan se sin total för EuroBonuspoängen. På Amex sida kan man bara se vad man fått från Amex och tror att det endast går att se 90 dagar bakåt.superkorkad fråga men är det bara på sas.se som man kan se det?