Senaste nytt

Har ni fått månadens poäng från Amex?

Frågan dyker upp mer eller mindre varje månad, oftast är det så att veckoöverföringen inte gjorts efter autosweep (vilket nu inte är fallet i senaste frågeställningen).
Jag fick mina poäng från amex förra måndagen då autosweep var veckan innan.

Är det inte tokbråttom och panik skulle jag sitta still i båten i en vecka till och se om de kommer nästa måndag istället. Ibland blir det fel med filerna som ska skicka detta och det måste köras om. Hade de inte kommit då hade jag hört av mig till Amex.

De ska ju tydligen dyka upp måndagen efter sweep, så frågan är väl inte så konstig?
Tisdag morgon brukar det vara för mig. Dock har jag inte fått poäng från min sweep den 6/2 ännu heller. Ibland har de dock dykt upp senare under tisdagen... inget jag är det minsta orolig för att de inte gör.

superkorkad fråga men är det bara på sas.se som man kan se det? eller går det att se på amex också?

@sandek Nu har mina poäng blivit synliga i alla fall

superkorkad fråga men är det bara på sas.se som man kan se det? eller går det att se på amex också?
Hos Amex ser du din progress mot kommande överföringar (och voucher) samt hur mycket de fört över till SAS. Hos SAS ser du ditt totala poängsaldo samt hur mycket Amex (och andra) fört över.

Toppen