Senaste nytt

Har ni fått månadens poäng från Amex?

Fick nyss följande svar på FB

God morgon henke12!
Tyvärr har det blivit förseningar på denna månads poängöverföring. En ny överföring skedde i måndags och du bör ha poängen under veckan.
Vi beklagar fördröjningen!
/Stellan

Har fortfarande inte fått mina, något som jag nu har börjat bli riktigt störd över och smågnällig över. Dock så behöver jag inte dem just nu. Har nog börjat bli Svensk vilket innebär att man gnäller för gnällandets sak. Usch.

Försökte ringa amex och tryckte då vidare på deras val att fråga angående eurobonus, men någon sekund kopplas samtalet ned. Väldigt underligt. Hoppas poängen är på ingång.

Jixxe och Svenska73

Som ni ser från svaret jag fick har det varit problem men vi kommer att få våra poäng innan veckan är slut!
Hoppas det ni inte sitter och väntar på göra en bokning eller nåt , Då är det surt!
Men kommer tid kommer råd :)

Jixxe och Svenska73

Som ni ser från svaret jag fick har det varit problem men vi kommer att få våra poäng innan veckan är slut!
Hoppas det ni inte sitter och väntar på göra en bokning eller nåt , Då är det surt!
Men kommer tid kommer råd :)

Jag skulle inte ta allt för seriöst på det löftet från Amex. Jag blev lovad i början av förra veckan att poängen skulle vara på mitt konto senast förra fredagen. Sedan blev det i måndags, och nu under första delen av veckan (som alltså också missats). Nja, det här är inte snyggt hanterat.

Försökte ringa amex och tryckte då vidare på deras val att fråga angående eurobonus, men någon sekund kopplas samtalet ned. Väldigt underligt. Hoppas poängen är på ingång.

Det är tyvärr rätt vanligt tycker jag. Antingen får man tala med en agent direkt eller så blir man bortkopplad och samtalet kopplas ner. Tror de bara sitter på en växel som suger...

Toppen