Martin Björnström
Medlem
Det låter ju intressant och en rolig historia. Däremot så svarar det ju inte på vad charter har att göra med premiumresande. Som sagt, det har startats en del trådar tidigare som har stängts ner för att det inte hade någon relevans för just premiumresande. Gängse charter är ju så långt ifrpremiumresande man kan komma (vilket också din historia visar). Som sagt, det känns som att era ägare vill veta mer om "BC"-målgruppen och detta är ju ett bra sätt att få reda på mer. Det är ju såklart upp till ägarna och sen är det fritt för varje forummedlem att svara. Däremot så känns det som att det varit lite väl mycket sånt här på sistone.
Nu håller tråden på att byta inriktning, kanske ska vi flytta detta till feedback?
Det finns ingen och har aldrig funnits någon som bett mig skriva på ett visst sätt i forumet, jag tyckte frågan var intressant. Jag startar trådar varje dag och oftast får jag en idé efter att ha hört något eller läst något intressant.
Om du eller någon annan vill diskutera saken mer utförligt är ni alltid välkomna att kontakta mig direkt: martin.bjornstrom@businessclass.se
Jag har tel 08-388 610.
Har även skickat PM till dig med personlig inbjudan!