Senaste nytt

Har du fått tofflor i SAS Business eller inte fått? Rapportera gärna

ARN - ORD på planet nu. Tofflor fanns i stolsfickan, men ingen påse att lägga skorna i. Plus hem från Newark förra veckan. Där fanns en dedikerad påse att lägga skorna i men inga tofflor..

Nåväl, jag uppskattar alla omsorger, så inga problem egentligen, men logiken är inte helt transparent.

ARN - ORD på planet nu. Tofflor fanns i stolsfickan, men ingen påse att lägga skorna i. Plus hem från Newark förra veckan. Där fanns en dedikerad påse att lägga skorna i men inga tofflor..
Dålig städning (långsökt kanske?), de slingar ju ARN-ORD-ARN-HKG-ARN, tänker om det kanske missats. Eller hade alla pax tofflor?
Påse för skor har jag aldrig varit med om i SAS Business, har iofs bara 8 ben SK C (varav 6 HKG-ARN).

Dålig städning (långsökt kanske?), de slingar ju ARN-ORD-ARN-HKG-ARN, tänker om det kanske missats. Eller hade alla pax tofflor?
Påse för skor har jag aldrig varit med om i SAS Business, har iofs bara 8 ben SK C (varav 6 HKG-ARN).

Skopåsen finns bara i Plus.

SK 997 Köpenhamn till Shanghai som jag flög Fredag 8e Juni 2018 så delade man ut tofflor strax efter seatbelt off.

kan man anta att det so skrevs i juni är relevant ännu? Flyger I SAS C till shanghai på Torsdag och undrar om jag måste släpa med mig tofflor?
Får man även från shanghai hem, dvs dagflyg?

Toppen