Äntligen.Dom ingår numera till/från MIA, SFO och LAX![]()
Ja, jag märkte det! Blev så förvånad när jag reste hem från Miami här i mitten på januari. Hade ju laddat upp med gamla hotell-tofflor och allt.Vet inte om någon har rapporterat om tofflor på USA resor. Dom ingår numera till/från MIA, SFO och LAX![]()
Flyger CPH-BKK nu på tisdag. Nån som vet som det vankas tofflor eller ska jag ta med egna?
När jag har åkt har man fått tofflor på CPH-BKK men inte på returen. Var ett tag sedan senaste vändan för min del dock så någon kanske har mer färsk info.
Från CPH ja, från BKK på förfrågan innan i veckan
Inget att ha, bättre att ta med egna, sämst kvalitet hittills där detta erbjuds.
Finns temporärt och on request vid boarding på nämnda rutter. Inte garanterat att tofflorna är lastade från CPH, fanns inget hem från LA iförrigår.Vet inte om någon har rapporterat om tofflor på USA resor. Dom ingår numera till/från MIA, SFO och LAX![]()
Temporärt eller permanent låter jag vara osagt. Enligt Purser på CPH-MIA flyget så ska tofflor nu ingå framöver på de ovan nämnda längre USA rutterna. Dom vart inte "on request" på mitt flyg utan delades ut till varje passagerare efter välkomstdrycken. Att dom är lastade är förstås inte garanterat. Detta drabbade även mig på en retur från HNDFinns temporärt och on request vid boarding på nämnda rutter. Inte garanterat att tofflorna är lastade från CPH, fanns inget hem från LA iförrigår.