Senaste nytt

Har du fått tofflor i SAS Business eller inte fått? Rapportera gärna

Som jag förstått så tofflar skall ingår alltid när du åker ut från Skandinavien till Nord Amerika och Asien destinationer.
Gissar att någon beställt alldeles för många par tofflor och nu vill SAS blir av de för att kunna beställa nya istället.

• Haha
Reactions: fcx
Flyger CPH-BKK nu på tisdag. Nån som vet som det vankas tofflor eller ska jag ta med egna?
När jag har åkt har man fått tofflor på CPH-BKK men inte på returen. Var ett tag sedan senaste vändan för min del dock så någon kanske har mer färsk info.
Från CPH ja, från BKK på förfrågan innan i veckan
Inget att ha, bättre att ta med egna, sämst kvalitet hittills där detta erbjuds.

Just nu på BKK-CPH, här fanns det tofflor på varje plats, i stolsfickan.
Men som nämnts, så dåliga de knappt värt att använda.
20260119_081149.jpg

Finns temporärt och on request vid boarding på nämnda rutter. Inte garanterat att tofflorna är lastade från CPH, fanns inget hem från LA iförrigår.
Temporärt eller permanent låter jag vara osagt. Enligt Purser på CPH-MIA flyget så ska tofflor nu ingå framöver på de ovan nämnda längre USA rutterna. Dom vart inte "on request" på mitt flyg utan delades ut till varje passagerare efter välkomstdrycken. Att dom är lastade är förstås inte garanterat. Detta drabbade även mig på en retur från HND ;)

Toppen