almendros04
Medlem
Fick idag refund notice om bonusresa som avbokades i mars med avgång i april. Inga pengar på kontot dock!
Det tar några bankdagar innan pengar kommer in på kontot. Jag fick pengarna 3 dagar efter refund notice mejl.
Fick idag refund notice om bonusresa som avbokades i mars med avgång i april. Inga pengar på kontot dock!
Ser man på! Idag fick jag refund notice på vår resa till Vietnam som avbokades den 20 mars och som hade avresedatum den 2 april. Hur ska man fira detta? Köpa lite nya SAS-biljetter kanske![]()
"Should you wish to not receive any more emails regarding SAS Travel Voucher instead of a money refund - click here"
Äntligen! Den funktionen har jag eftertraktat länge! Det bådar gott för framtiden. Nu tror jag faktiskt att jag kag vågar boka några resor med SAS igen."Glädjande nyheter"
I mitt fjärde erbjudande om voucher + 350 kr/extra/biljett för resa avbokad i maj, avgång i juni, har SK(IT) infört en ny funktion:
Förstår att de inte har tid att automatisera utbetalningarna när de utvecklar avancerade prenumerationslistor bara för vouchererbjudanden. Och att de tänker sig att skicka ut samma vouchererbjudande flera gånger säger en del...![]()
Men detta kan ju inte stämma, SAS säger ju att de tar allt i ordning.
Undrar då i vilken ordning. Någon här som vet rutinerna?
Väntar fortfarande på återbetalning för resa 17/3. Samtidigt som jag ser att flera fått återbetalning på resor april/maj. Bara att gratulera. Kontaktade gold.se för en tid som lovade påskynda ärendet. Kunde jag lika gärna låtit bli. Ligger och processas i systemet. när jag kollade.
Av vad jag läst så återstår nu endast kronofogden. Alternativt lär väl vårt dödsbo erhålla ersättningen någon gång i framtiden