Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Strawberry hotell?

Nordic Light hotel
Check in: December -20 4nätter
Bokad: Standard Dubbelrum
Fick: Deluxe Dubbelrum
Status: Guld
Fick uppgraderingen i rumsmappningen någon dag innan incheck. Otroligt fräscht rum (samt faciliteter i övrigt) efter renoveringen -18. Väääldigt få gäster på hotellet.

Clarion Hotel Stockholm
Check in: 11/12, 2 nätter
Bokad: Moderate Dubbelrum
Fick: Superior Dubbelrum
Fick uppgraderingen vid incheck. Första uppgraderingen efter jag blev guld, så det var ju trevligt. Tråkiga var att det luktade sjukt mycket avlopp i badrummet. Men men, kunde varit värre.:)
Det händer dessvärre nu och då under pandemin eftersom rummen under perioder står tomma. Vattenlåsen hinner helt enkelt torka. Brukar hjälpa att spola någon minut.

Det händer dessvärre nu och då under pandemin eftersom rummen under perioder står tomma. Vattenlåsen hinner helt enkelt torka. Brukar hjälpa att spola någon minut.
Absolut, det var min första tanke också, så jag spolade och spolade till höger och vänster, men lukten kom tillbaka.o_O:( Där av jag misstanke är att det kan varit något annat. Men som sagt, jag överlevde och mailade dem sen eftersom jag inte han säga något vid check ut. Så förhoppningsvis så fixar de det, till nästa gäster ska in i rummet. :)

Absolut, det var min första tanke också, så jag spolade och spolade till höger och vänster, men lukten kom tillbaka.o_O:( Där av jag misstanke är att det kan varit något annat. Men som sagt, jag överlevde och mailade dem sen eftersom jag inte han säga något vid check ut. Så förhoppningsvis så fixar de det, till nästa gäster ska in i rummet. :)
Ja hade du spolat i både handfat, dusch/badkar och toalett utan resultat så var det säkert något annat. :)

Har en bokning för att komma upp till 5 nätter på Hotel C, har flyttas över till Nordic Light och de kallar det en uppgradering.
Hoppas de uppgraderar mig även när det när gäller rumskategori.

upload_2020-12-20_13-20-28.png

ICEHOTEL
Check in: 20/12, 2 nätter
Bokad: Kaamos
Fick: Superior Kaamos
Status: Platinum

Frågade idag i receptionen om vad det var för rum jag hade fått, och det visade sig att jag faktiskt fått en uppgradering här.
Med fiends and family bokningskoden så blev detta väldigt prisvärt(1000/natt). Varma kläder finns här till låns, inträde till isdelen ingår (inte intresserad av att bo där då det var omständigt som satan och sen incheck, tidig utcheckning, ingen förvaring, toalett etc..)

Comfort Hotel Göteborg
Check in: 19/12
Bokad: Standard Enkelrum
Fick: Deluxe Dubbelrum

Har aldrig blivit uppgraderad här innan.
Så nu när jag behövde tidig incheckning så bad jag samtidigt om uppgradering.

Toppen