Bodde där i slutet av augusti och då var frukostutbudet stort, innefattande både Skagen-röra och lax bl a. Men då var det kanske fortfarande högsäsong?Olle K skrev:Hotell: Stenungssund Yacht ClubBokat: Standard dubbelrumFick: Deluxe dubbelrumStatus: PlatinumHade förväntat mig bättre och mer intressant frukost. "Frukost dessert bordet" var bättre än vanligt, men annars få brödsorter, bara en sorts kött (kalkon) och en frukostkorv, ingen skagenröra, ingen prinskorv, få grönsaksalternativ med bara gurka och efter en stund också små tomater. Kul spa som rekommenderas.Klicka för att utvidga...
Fast det här stämmer inte alls med min upplevelse.intuition skrev:Min lista på hotell som gör så här (och som man kanske ska undvika) är…Clarion Malmö LiveKlicka för att utvidga...
OK, det var ju lustigt.Berglund skrev:Fast det här stämmer inte alls med min upplevelse.Jag har fått svit på Clarion Malmö Live ett antal gånger bara i år. Har dessutom fått Zlatan sviten en gång som uppgradering!!Bokade billigaste rummet via företagets resebyrå, fick deluxe rum som syntes i appen en dag i förväg. Ingen aning om hur du bokar eller vad du bokar men jag har haft alldeles utmärkt utfall på mina bokningar. Jag är rent av synnerligen nöjd med just detta hotellet!Klicka för att utvidga...
inte gäller för företagsbyråer men det är ju udda om företagsbokningar smäller högre än bokningar direkt på deras egen hemsida.7.4 Inga medlemsförmåner ges för hotellvistelser på Nordic Choice Hotels som bokas genom nätbaserat resebolagKlicka för att utvidga...
Fast just det är lite min poäng. Boka billigast rum för det ger bäst chans för en rejäl uppgradering. Kunder som bokar dyra rum har sämst chans för uppgradering.Berglund skrev:...Bokade billigaste rummet via företagets resebyrå, fick deluxe rum ...Klicka för att utvidga...