Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Strawberry hotell?

Hotell: Quality Hotel Richard With, Stokmarknes
Nätter: 2
Bokat: Standard dubbelrum (bokad med gamla Strawberrypoäng)
Fick: Superiorrum
Status: Guld

Visa bifogad bild 164685

Fick en mycket fin vistelse här uppe i Nordnorge på detta nybyggda Quality-hotell, kan varmt rekommenderas!
Bokas för 10000 gamla strawberrypoäng per natt, vilket är ett helt oslagbart värde. Med det återstår nu 41 poäng på bonuspoängskontot...
Riktigt trevligt hotell det där. Synd att det ligger lite offside sett till mitt normala resemönster. Men rekommenderad det varmt till alla som planerar en resa till området. Har absolut inget negativt att säga om det hotellet. :)

Hotell: Comfort Vesterbro Köpenhamn
Nätter: 1
Bokat: Standard twin (gamla bonuspoäng)
Fick: Superior double
Status: Platinum

Snart är gamla bonuspoängen slut. Har någon bokning kvar för i höst. Bra värde för bonuspoängen här i Köpenhamn.

Hotell: Comfort Vesterbro Köpenhamn
Bokat: Standard twin (gamla bonuspoäng)
Fick: Superior double
Status: Platinum

Snart är gamla bonuspoängen slut. Har någon bokning kvar för i höst. Bra värde för bonuspoängen här i Köpenhamn.
10000 p för ett rum som kostar typ 3000 SEK cash. Otroligt värde

Hotell: Comfort Hotel LT (Vilnius, Litauen)
Nätter: 3
Bokat: Standard dubbel (gamla bonuspoäng, totalt 30K poäng)
Fick: Sinatra-sviten vån 6 med balkong

Värdigt avsked från Strawberry bonusnätter och första ggn jag blir uppgraderad till svit, sweet!

Hotell: Comfort Hotel LT (Vilnius, Litauen)
Nätter: 3
Bokat: Standard dubbel (gamla bonuspoäng, totalt 30K poäng)
Fick: Sinatra-sviten vån 6 med balkong

Värdigt avsked från Strawberry bonusnätter och första ggn jag blir uppgraderad till svit, sweet!
Det är ett trevligt hotell!

Hotell: Home Hotel Borgen Örebro
Bokat: Standard
Fick: Superior
Status: Gold

Var tidigt ute och kollade möjligheten till tidig incheckning då jag & grabben var på lite spontan tripp till gnällbältet. Av nån anledning var lilleman inte med på bokningen och tilldelat rum var inte klart. Men det löstes snabbt och rummet byttes och uppgraderades och därmed fick vi ca tre timmar tidigare incheckning vilket underlättade mycket där och då.

Sånt tycker jag är riktigt schysst och ett enkelt sätt att ge lite mervärde för besöket. I övrigt en bra vistelse också!

Toppen