Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Strawberry hotell?

Hotell: Quality Hotel Park Södertälje
Nätter: 2
Bokat: Standard dubbelrum
Fick: Superior dubbelrum (enkelsängar)
Status: Platinum

Hotell: Quality Hotel Prisma, Skövde
Nätter: 1
Fick: Superior dubbelrum

Hotell: Quality Hotel Prisma, Skövde

Hotell: Quality Hotel Vänersborg
Fick: Standard dubbelrum
Övriga noteringar: Detta måste dessvärre med råge vara det sorgligaste Strawberryhotellet som jag satt min fot på. Fick dessutom själv hålla koll på mina förmåner.

Hotell: Comfort Hotel Malmö
Fick: Standard två enkelsängar
Övriga noteringar: Helt klart den bästa Strawberryfrukosten (i alla fall för Comfort+Quality), önskar att övriga hotell lägger sig på den här nivån. Vad gäller status recognition så var den noll, i enlighet med mina förväntningar av att ha läst på BC.

Detta måste dessvärre med råge vara det sorgligaste Strawberryhotellet som jag satt min fot på. Fick dessutom själv hålla koll på mina förmåner.
Instämmer. Det enda positiva jag minns är att det fanns gott om p-platser.
Helt klart den bästa Strawberryfrukosten (i alla fall för Comfort+Quality)
Låter lovande, har 2 nätter där i januari.

Kanske ska förtydliga att det absolut inte var något extravagant, men det fanns något för alla och kändes inte "småsnålt" med utbudet som det är på en del ställen...
Ok, sänker förväntningarna. Ska jag vara ärlig tänkte jag ”riktig äggröra”, kan det stämma? :rolleyes:

Ok, sänker förväntningarna. Ska jag vara ärlig tänkte jag ”riktig äggröra”, kan det stämma? :rolleyes:
Extremt få hotell med riktigt äggröra. Vanligast är en inköpt flerliters dunk med äggblandning som ångas i ugn för att likna en smaklös omelett. Sedan brukar detta röras/vispas ihop, i bästa fall med grädde eller smör och salt/peppar.
Äggröra som långsamt kokas på spis, med smör eller kanske creme fraiche är nog extremt sällsynt. Och den tål inte värmehållning bra. Så den bör göras på beställning. Därför hittar du den i princip aldrig på en frukost buffe.

Hotell: Comfort Hotel Norrköping
Bokat: Standard dubbel
Fick: Standard dubbel

Hotell: Quality Hotel Strawberry Arena
Bokat: Standard dubbel
Ingen notis från receptionist om uppgradering. Märktes när man steg in i rummet. Har säkert sagt det förut, men jag tycker att det är en fin gest och säga att de har uppgraderat en.

Hotell: At Six
Fick: Deluxe dubbelrum
Status: Gold
Övriga noteringar: Stod inget om uppgradering i appen innan incheckningen men väl på plats hade vi fått ett superior rum. Frågade snällt om det fanns möjlighet att få ett Deluxe rum vilket de löste.

Hotell: Quality Hotel Vänersborg
Fick: Standard dubbelrum
Övriga noteringar: Detta måste dessvärre med råge vara det sorgligaste Strawberryhotellet som jag satt min fot på. Fick dessutom själv hålla koll på mina förmåner.

Instämmer. Det enda positiva jag minns är att det fanns gott om p-platser.

Låter lovande, har 2 nätter där i januari.

Clarion Collection i Trollhättan var bra när jag var där. Det var dessutom billigare än Quality Vänersborg, och gott om parkeringsplatser på gatorna runt hotellet.

Toppen