Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Strawberry hotell?

Malmö Live, har blivit uppgraderad två gånger på tio dagar till Deluxe Double, 47 kvm. Ena gången bokade jag litet rum, andra kategorin under. Bra ändå betala 2 000 o få ett rum för 3 800.

Malmö Live, har blivit uppgraderad två gånger på tio dagar till Deluxe Double, 47 kvm. Ena gången bokade jag litet rum, andra kategorin under. Bra ändå betala 2 000 o få ett rum för 3 800.
Bra utfall!

Vad räknades som "kategorin under"? Jag har gjort diverse bokningar på vad jag trott varit kategorin under och fått uppgradering till ett rum som också är under Deluxe dubbel.
(De har minst två olika typer av "superior" som normalt räknas som kategrin under deluxe och sedan brukar de också räkna våningsplan som uppgraderingar)

Det var det som var närmast under när jag valde rum... men håller med om att det är svårt med rumstyper. Jag mailar ibland och frågar, är de schyssta, vilket de ofta är, får man tidigt reda på vad man får för rumstyp

Det var det som var närmast under när jag valde rum... men håller med om att det är svårt med rumstyper. Jag mailar ibland och frågar, är de schyssta, vilket de ofta är, får man tidigt reda på vad man får för rumstyp
På Malmö live så är min erfarenhet Superior King det som är kategorin under deluxe och som därmed innebär att garanterad uppgradering blir Deluxe vid tillgänglighet. Vanlig superior ger rum på våning 20-22 för mig (platinum)

Vidare kring Malmö live. Fick rum 2408. Skulle säga det är en kraftig nitlott om sömn är av intresse. Kitchen & table på våning 25 stänger 01.00 på helgen och städpersonalen börjar städa kl 7.00 och går runt med vagnar och dyligt vilket hörs tydligt igenom.

Hotell: Comfort Hotel Västerås
Nätter: 1
Bokat: Moderate dubbelrum
Fick: Deluxe dubbelrum
Status: Platinum

Bokat via hemsidan 5 dagar innan. Uppgradering till deluxe syntes i appen två dagar före incheckning.

• Gilla
Reactions: hco
Bokade billigaste och fick liten svit idag på Avalon.
Ett favorithotell för oss.
IMG_2602.jpeg

Toppen