Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Strawberry hotell?

ff20afb8fd61f89d1d560ea526be6978.jpg

De är ute i god tid för en bokning i juli.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Riktigt bra hanterat :) är det Post i Göteborg eller Oskarshamn?

Hotell: Clarion Post Göteborg
Nätter: 3 nätter
Bokat: standard dubbel
Fick: Superior dubbelrum efter bokning, Deluxe vid incheckningen utan att fråga något.
Status: Platinum

Litet fönster men trevligt utsikt över trädgårdsföreningen. Många olika fest och evenemang i stan, hoppas ljudnivån inatt blir lagom…

• Gilla
Reactions: hco
Hotell: Clarion Collection Victoria Jönköping
Nätter: 1 natt
Fick: Juniorsvit. Oklart vad vi fått för rum i förväg för det stod bara hotellrum i appen och på hemsidan. Annars är hotellet snabba med att uppgradera ett steg efter bokningen.

En stor grupp på hotellet på säkert 30-40 pers. Annars hade det varit rätt tomt. Skulle säga att det var mindre varma rätter på frukosten än innan.

Attachments

• IMG_9635.jpeg
    IMG_9635.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 126
  • IMG_9640.jpeg
    IMG_9640.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 131
Hotell: Comfort Hotel Eskilstuna
Fick: Superior dubbel

Vart en liten miss och de råkade blanda ihop min bokning med en annan med samma namn. Så de avbokade mig. Men märktes inte förrän då jag skulle checka-ut och jag frågade om jag inte skulle betala? De lyckade inte lösa det helt, så jag fick betala på den andra mannens bokning. Men insåg att jag då inte skulle få min bonuspoäng. Men med ett mail i efterhand, så fixade de till det och jag fick mina poäng och kvalificerad natt. Så allt löste sig, utan för mycket strul. :)

Hotell: Comfort Hotel Solna
Bokat: Moderate dubbel
Fick: Superior dubbel

Ingen uppgradering i appen innan ankomst. Men vid incheckning, då händer det grejer som aldrig hänt mig där förut. Receptionisten uppgraderade mig och uppmärksammade mig, att jag var platinum och önskade mig välkommen tillbaka. Så pluspoäng där. :)

Toppen