Lasagne, Moussaka och soppa på ärtor (grön inte inte ärtsoppa)Nyfiken bara, vad har det varit för "vegetarisk mat"? En pasta med tomatsås eller svampsoppa är ju "veg", fastän man inte tänker på det. Även pannkakor är vegetariskt![]()
Lasagne, Moussaka och soppa på ärtor (grön inte inte ärtsoppa)Nyfiken bara, vad har det varit för "vegetarisk mat"? En pasta med tomatsås eller svampsoppa är ju "veg", fastän man inte tänker på det. Även pannkakor är vegetariskt![]()
På vilket sätt var dom jättesur? Oproffesionellt att ta det med dig på ett otrevligt sätt om dom hade åsikter på hur deras egen kundtjänst hanterat ärendet. Något sådan tar man ju internt i så fall.Hotell: Quality Grand Kristianstad
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard enkelrum för 756 kr
Fick: Svit (stod i appen en vecka innan)
Status: Platinum
Hotellet jättesura för att jag blivit uppgraderad av Platinum-kundtjänsten till sviten någon vecka innan. Men så går det om man som hotell återkommande inte sköter sig och uppgraderar Platinum-kunder direkt vid bokningstillfället till nästa rumskategori. Jag kommer att fortsätta mejla kundtjänsten löpande nån vecka innan jag bor på ett NCH som inte uppgraderat direkt vid bokning, så att de lär sig![]()
Uselt att bli sur för att kunden är uppgraderad, ännu värre att förmedla det till kunden.
Jag tycker det blir tydligt med nackdelarna med Stordalens distribuerade beslutsmodell. En del hotell har noll lojalitet mot kunderna och bonusprogrammet. Här krockade det säkert med att de tyckte att städkostnaden för sviten inte var värt det. Ungefär som när "du kan ju inte få sen utcheckning för vi ska ju städa"
De ville nedgradera till superiourrum och sa snipet att "kundtjänst vet inget om våra rum" typ. Jag svarade bara att jag inte är kundtjänst. Surt fick jag tillslut nyckeln till sviten.På vilket sätt var dom jättesur? Oproffesionellt att ta det med dig på ett otrevligt sätt om dom hade åsikter på hur deras egen kundtjänst hanterat ärendet. Något sådan tar man ju internt i så fall.
Ja, din mejla till "din status" @ choice.seDet är så dåligt. Jag gjorde två bokningar förra veckan och ser i appen att jag inte blivit uppgraderad ännu. Vad är bäst taktik? Skicka ett e-post till kundservice redan nu?