Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Scandinavia Göteborg
Bokade: Standardrum
Erhöll: Junior Suite, fruktfat, pepparkakor och en mineralvatten
Status: CCG (statusmatchade mitt EBG igår)

Radisson Scandinavia Göteborg
Bokade: Standardrum
Erhöll: Junior Suite, fruktfat, pepparkakor och en mineralvatten
Status: CCG (statusmatchade mitt EBG igår)

De är så sabla inkonsekventa på det hotellet. Jag har aldrig fått förmåner där. Alla andra Radisson klarar det men inte dem. Jag tror jag har en flagga på mig att jag ska få det absolut sunkigaste rummet de har. En gång råkade jag boka utan att vara inloggad och fick då ett av de nyrenoverade rummen.

Men jag är klar med dem, bor hellre på andra hotell i Göteborg trots att jag har status på Radisson.

Radisson Blu Resort, Trysil, Norge
Bokade: Standardrum för FRIFRE e-cert
Erhöll: Deluxe Apartment, välkomstmeddelande och ett jättefruktfat (vi snackar nog över ett kilo blandad frukt - passande när barnen var med!)
Status: CCG

Detta är tillsammans med Radisson Blu Scandinavia Göteborg de Radisson Blu-hotell jag bott på flest gånger. Här i Trysil har jag ALLTID blivit bekvämt uppgraderad trots att jag alltid bokat standardrum. På Scandinavia har jag samma track record - alltid uppgraderad.

Radisson Blu Vanderbilt, Kensington, London
Bokade 1 enkelrum, blev uppgraderad till dubbelrum på översta våningen samt liten välkomstrecognition.
Har bott här flera gånger, men nu första gången som CC-medlem och nymatchad till CCG.
20171208_143026.jpg

På typiskt Londonmaner var rummet ändå inte stort, man fick "skrapa rumpan mot väggen" när man skulle passera sängen i fotändan, men betydligt bättre än de enkelrum jag tidigare fått där.
20171208_143740.jpg

Last edited:
Trevligt välkommnande ändå :)
Får nog blir att testa hotellet någon gång, har haft det bokat flera ggr men bokat av när jag hittat deals på andra hotell jag velat testa. Hur är frukosten?

Radisson Blu Vanderbilt, Kensington, London
Bokade 1 enkelrum, blev uppgraderad till dubbelrum på översta våningen samt liten välkomstrecognition.
Har bott här flera gånger, men nu första gången som CC-medlem och nymatchad till CCG.
Visa bifogad bild 70033
På typiskt Londonmaner var rummet ändå inte stort, man fick "skrapa rumpan mot väggen" när man skulle passera sängen i fotändan, men betydligt bättre än de enkelrum jag tidigare fått där.
Visa bifogad bild 70034

Toppen