Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

bL0m

Medlem
Bodde 6 nätter på Radisson Blu Scandinavia i Göteborg, bokade standardrum exkl frukost (enligt kampanjen ingick inte frukost). Vid incheckning hamnade jag istället i ett Business Class rum med utsikt över torget, frukosten ingick samt tillgång till gym. Jag är CCG.

Väldigt uppskattat och överraskande då jag bokat billigaste alternativet gällande boende.
 

ThomasR

Ny medlem
Er p.t. på Astoria i Vilnius. Bookede to rum på billigste alternativ. Blev automatisk opgraderet til business på top floor på det ene - og efter høflig forespørgsel også på det andet rum.
 
Sitter på Radisson inne i Trondheim, ingen uppgradering, har dock två rum i två nätter och budskapet var att det är fullt. Det är inte fullt, men bara ett bussinessrum kvar, inte ens sviterna är kvar(vilket de beklagade i receptionen när vi kom). Däremot verkar
jag ha fått bo 4 betala för 2 eftersom jag fick halva priset när jag skulle betala. Jag dubbelkollade att han tagit två rum i två nätter när jag såg summan och han bekräftade det. Det var inte något jag har bokat. :)
 
A

A.G. Hall

Guest
Trevlig! F&F betalar sig gvs även på hotell.
Bör man f.ö. veta vad Hall ag är?

Det är ett företag som arbetar "under radarn" så att säga... Mer än så får jag inte dela med mig av.

Men angående vistelsen på Radisson, det var som sagt en otrolig upplevelse. Men tyvärr fick jag endast bo i rummet en av totalt fyra nätter. Men inget man ska gnälla över förstås!
 

rogeks

Medlem
Har blivit uppgraderad till businessrum (två ggr) och svit (1 gång) på Radisson Chicago O'hare under de senaste 4 veckorna. Bra hotell,utomhuspool och skapligt gym. Valfri välkomstdrink och frukost lägger dom på gratis om man är guld. Mycket trevlig personal. Som bonus, om man gillar det, är det väldigt nära till inflygningen på ena banan på O'hare, man kan gå ca 400 meter och stå precis under jättemaskinerna när dom ska landa... :)
 
2 nätter på Radisson blu Scandinavia i Göteborg.
Ett vanligt rum och ett familjerum blev till två juniorsviter med välkomstgåvor. Mycket nöjd med servicen i övrigt också.
CCG.
 

bL0m

Medlem
2 nätter på Radisson blu Scandinavia i Göteborg.
Ett vanligt rum och ett familjerum blev till två juniorsviter med välkomstgåvor. Mycket nöjd med servicen i övrigt också.
CCG.

Låter som en positiv överraskning vid incheckningen! Nyfiken fråga. Är det juniorsviten som har badkar intill sängen på detta hotell?
 

mry

Medlem
Jag har inte heller fått en JR svit med Badkaret brevid sängen på Scandinavia, men frågan är hur många såna sviter de har. Någon som vet?
 
Toppen