Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Vi blev uppgraderade på Radisson Blu Warszawa för 2 veckor sen från vanligt dubbel till Junior Suite . Schysst suite & mkt trevlig personal. Kan bara hålla med angående Radisson Blu Astorija i Vilnius. Vi var där över midsommarhelgen och fick samma förmån. Det var helt kanon:)

Plötsligt händer det. Idag blev det ingen uppgradering på Waterfront pga fullt hotell. Dock rum med rätt utsikt.

Själv blev man uppgraderad utan status hos Radisson Moskva. Det hela började med att firman bokat ett billigt enkelrum. När jag klev in i den storslagna lobbyn på hotellet, så råkade jag nämna att jag kom från Hall, A.G.. därpå frågade receptionisten "presidential suite?". Det visade sig att hotelldirektören var god vän med VD:n på Hall, A.G. Jag har aldrig under hela mitt 44-åriga liv blivit mer väl omhändertagen. Tummen upp till Radisson!

Ser att vissa har skrivit om sina park inn vistelser så då gör jag också det.
Park inn prague; 3 nätter bokat i billigaste rummet, uppgraderad till executive suite med den största takterassen jag nånsin haft :) det finns 8 dörrar ut till terassen :p Roomservice hade riktigt god mat så här ska man nog överleva :cool:

Själv blev man uppgraderad utan status hos Radisson Moskva. Det hela började med att firman bokat ett billigt enkelrum. När jag klev in i den storslagna lobbyn på hotellet, så råkade jag nämna att jag kom från Hall, A.G.. därpå frågade receptionisten "presidential suite?". Det visade sig att hotelldirektören var god vän med VD:n på Hall, A.G. Jag har aldrig under hela mitt 44-åriga liv blivit mer väl omhändertagen. Tummen upp till Radisson!
Trevlig! F&F betalar sig gvs även på hotell.
Bör man f.ö. veta vad Hall ag är?

Blev uppdaterad från standardrum till businessrum på Radisson i SkyCity i torsdags. Stort och luftigt rum må jag säga, men lite tråkigt att jag fick utsikt mot T5 och parkeringshuset. När jag ändå skulle tillbringa 14 timmar där, men man kan inte få allt :)

Blev uppdaterad från standardrum till businessrum på Radisson i SkyCity i torsdags. Stort och luftigt rum må jag säga, men lite tråkigt att jag fick utsikt mot T5 och parkeringshuset. När jag ändå skulle tillbringa 14 timmar där, men man kan inte få allt :)
Fast rummen på plan 4 är väsentligt mycket bättre än de slitna BC-rummen med utsikt mot plattan på de övre våningarna.

• Gilla
Reactions: JWD
Fast rummen på plan 4 är väsentligt mycket bättre än de slitna BC-rummen med utsikt mot plattan på de övre våningarna.

Jaså? Det var mer än jag visste faktiskt, då har jag lärt mig något nytt. Sällan som jag övernattar på ARN i och med att jag bor i stan. Men den här gången så hoppade jag på en personlig kampanj som passade mitt fakirflyg.

Blev uppgraderad igen till BC rum på Radisson Blu Arlanda med familjen är vi kom tillbaks från vår Skottlands resa, mycket trevligt av dem. Märkte då vi kom till rummet att det är samma rum som jag fått typ 4 av 5 ggr som jag besökt hotellet, börjar kännas som "mitt" rum snart... :)

Blev som Carlsson Gold uppgraderad till en "svit" på Country inn and Suites Newark. Inte något särskilt eftersom rummet inte renoverats sedan 80-talet eller så.

Toppen