Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu Scandinavia Göteborg. Uppgraderad till businessrum. Ingen välkomstpresent.
Uppgraderingen skedde vid incheckningen ("jag ska se om vi har några businessrum lediga")...

Bättre lycka för mig på Scandinavia i Göteborg. Jag tror jag har 100% här sedan jag blev guld (min första stay här som ccc)

Denna gång från billigaste rummet till junior svit med balkong mot drottningtorget. Frukt- och godisfat, samt mineralvatten.

Bodde på Raddisson Blu i Berlin i helgen (tors - sön). Verkade vara ganska fullbelagt (någon sorts konferens samt en hel del turister) så ingen uppgradering från det bokade dubbelrummet. Fick dock frukosten gratis och en kaka och vatten på rummet.

Fick en uppgradering till Business rum idag på Radisson Scandinavia i Göteborg, inget på rummet ännu.

Efter ha kommit tillbaka till rummet olika frukter vatten och mintchoklad

Last edited:
  • Gilla
Reactions: doc
Fick ett junior suite här på royal vking i helgen. Har bokat tre nätter i from av en 241 och en natt med garantin som man har som CCC och när jag checkade in så fick jag bara en en bokning men tre nätter där en är gratis, så det går om de bara vill att få till detta... Fick ett fruktfat med tre olika frukter samt den vanliga choklad asken. Det är som vanligt lustigt att man inte får presenter som är lättare att dela om man är två ...

Radisson Blu Gautrain, Sandton Johannesburg.
Uppgradering till Business inklusive frukost för två. Ingenting annat på rummet (CCG) men där övervägde den fria frukosten istället.
Hotellet kan rekommenderas om man bara skall ha en stop over i JNB för vidare färd...
Några få stationer från flygplatsen med snabbtåget Gautrain. Hotellet ligger tvärs över gatan vid stationen Sandton. Snabbt och enkelt!

20/3 - Park inn Solna. 2-4-1 bokning. Blev uppgraderad till Superior room vid incheckning. Dock har alla Superior room två sängar bredvid varann (iaf enligt personal i receptionen) och inte en riktig dubbelsäng. Gick ned och sa till om detta och blev uppgraderad till en svit med bastu (de uppgraderar bara en rumsklass normalt sätt men gjorde ett undantag för mig denna gång). Är CCC.

Toppen