Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Är det bara jag som i princip aldrig blir uppgraderad som CCG?

Vid senaste tillfället i London, så klagade jag i utvärderingen efteråt på att jag varken blev uppgraderad eller fick någon välkomstgåva. Svaret från managern var att det inte fanns några rum lediga (dock så kollade jag på kvällen direkt efter att jag checkat in och då gick det fortfarande att boka rum i samtliga klasser på deras hemsida!).

Är det bara jag som i princip aldrig blir uppgraderad som CCG?

Vid senaste tillfället i London, så klagade jag i utvärderingen efteråt på att jag varken blev uppgraderad eller fick någon välkomstgåva. Svaret från managern var att det inte fanns några rum lediga (dock så kollade jag på kvällen direkt efter att jag checkat in och då gick det fortfarande att boka rum i samtliga klasser på deras hemsida!).
Jag som CCG blir också rumsuppgraderad extremt sällan, och definitivt aldrig i London. Enda stället jag konsekvent blir uppgraderad på är Radisson Blu i Malmö. Välkomstgåva brukar jag dock få oavsett var i världen jag checkar in, utom på Rafisson Blu Royal i Köpenhamn.

Jag som CCG blir också rumsuppgraderad extremt sällan, och definitivt aldrig i London. Enda stället jag konsekvent blir uppgraderad på är Radisson Blu i Malmö. Välkomstgåva brukar jag dock få oavsett var i världen jag checkar in, utom på Rafisson Blu Royal i Köpenhamn.
Edwardians i London är riktigt dåliga på uppgraderingar och Royal i Köpenhamn är rent usla. Det hotellet har en väldigt stroppig attityd gentemot kunderna och borde egentligen bojkottas.. Men så var det ju det där med läget....

Radisson Blu Royal Park Hotel Solna - uppgraderad från Standard till Superior room på en 2-4-1 bokning under förra helgen
Radisson Blu Royal Köpenhamn - uppgraderad från Standard till Royal Club Room idag

Har alltid blivit uppgraderad på Waterfront, till business room när jag är själv, till superior när jag har familjen med. Välkomstgåvorna anpassas också om familjen är med. Mycket nöjd CCG

Har alltid blivit uppgraderad på Waterfront, till business room när jag är själv, till superior när jag har familjen med. Välkomstgåvorna anpassas också om familjen är med. Mycket nöjd CCG
Lucky you, har aldrig fått BC-rum som uppgradering däremot alltid superior. Egentligen skiljer väl bara kaffet så det är iofs marginellt men dock :p

På skycity brukar det också bli business room, tror det är en gång det har misslyckats, då var familjen med. Tror inte dom ställer extrasäng i business rooms

Radisson Blu SkyCity Hotel, Stockholm-Arlanda, bokade Family Room med Award poäng blev uppgraderad till ett nyrenoverat Business Class Family Room samt hade ett enormt fruktfat som välkomst gåva i rummet när vi kom. :)
Mycket uppskattat av frugan å barnen!

Är CCG.

Toppen