Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

The MayFair i London fre-sön. Blev "halvt uppgraderad".
Första natten ingen uppgradering pga överbokning (de skyllde på problemen datahaveriet), inte heller någon välkomstgåva (som kom efter 40 min efter jag hade ringt receptionen om detta).
Andra natten blev vi uppgraderade till ett Deluxe rum efter ett samtal med managern på morgonen.
Definitivt årets besvikelse för mig när det gäller hotell. De kändes väldigt oorganiserade på detta hotell, både i receptionen vid incheckning och vid frukosten.
Det må vara ett femstjärnigt hotell, men med servicen man fick kändes det inte alls som det. Inga speciella försök att välkomna sina lojala kunder på ett bra sätt (jag är CCC och sambon CCG)

Park Inn Hammarby sjöstad, uppgraderad från standard till BC, lite frukt som välkomstgåva. Trevlig halv renovering av bar och receptionsområdet sen jag var här sist.

• Gilla
Reactions: mry
Viking, uppgraderad till BC. Har märkt en trend, om man bor en natt kan man få junior suite eller bättre, två eller fler nätter ger BC. CCC.

Det verkar bero på bokningsläget hela tiden. Jag har fått en av de tre sviterna med balkong på våning 8 när jag bott där en 2-4-1.

Det är ju dock som så att det kan vara någon som kommer dag två och betalar för ett av de där rummen som man kan bli uppgraderad till så därför vågar de inte göra det.

Sen har jag även bott där en natt då @rov74 fick uppgradering men inte jag så det beror mycket bok hur mycket folk är villiga att betala för en natt.

Jag är CCC med.

Senaste tre hotellbesöken för mig:
  • Radisson Blu Plaza Helsingfors 26/11 - uppgraderad från Standard till Executive Business Class Room med bastu i badrummet
  • Radisson Blu Scandinavia Oslo 1/12 - uppgraderad från Standard till BC rum
  • Radisson Blu Scandinavia Köpenhamn 11/12 - uppgraderad från Standard till BC rum
Skönt att jag slapp skriva om inlägget. Precis samma upgrades på mig (minus bastun på rummet) på alla tre hotellen under 2013.

Radisson Blu Royal Hotel Köpenhamn. CCG. Ingen room upgrade och ingen välkomstgåva! Fick dock ett rum på sjuttonde våningen med vidsträckt utsikt ända till Sverige.

Ni som har bokat flera rum under en och samma vistelse, hur är er erfarenhet av att bli uppgraderade? Har alla rum blivit uppgraderade, bara kortinnehavarens eller inte alls? Har tre rum bokade på Radisson Blu Edwardian Bloomsburry Street i London i januari. Samtliga rum bokade med mitt CCG inlagt. Någon som har erfarenhet av just detta hotell och uppgraderingar?

Toppen