Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Checkade just in på Royal viking, bokade billigaste rummet, fick ett Business rum med en lite frukt och mineral vatten framdukat på bordet.

Checkade in på Viking runt 17:00. Uppgraderad från förvisso dyrt rum till BC-rum inkl. frukost (äntligen). Samma fruktfat som vanligt. Business Floor...

Idag uppgraderad på Royal Viking från singelrum till juniorsvit (och frukost ;)). Ringde igår kväll och bad om tidig check-in, inga problem att checka in kl. 11 idag. Utgår ifrån att uppgraderingen även fixades då, mannen jag talade med noterade flera gånger att som Club Carlson Gold ordnar vi absolut tidig incheckning. Förutom att han konsekvent "niade" mig är det toppen som vanligt. Bra jobbat Viking!

Mor och far, som också nappat på aktieägarguldkort kom precis hem från en vända i Tyskland och rapporterar glatt att båda standardrummen de bokat för sig och ett resesällskap på Radisson Blu Resort Schloss Flesensee blev uppgraderade till sviter.

Bokade en bonus natt åt min dotter och hennes kompis på Royal Viking i sthlm då de skulle dra tjejmilen. Till min mig och min bättre hälft tog jag en på Marriott Courtyard. Vi fick ett handikapprum och min dotter fick Wasa sviten på Viking (bastu, balkong och frukost på rummet ingår)

Den är ju lite bedagad, och sedan var det ju kanon att gå längst rålambshovsparken i solen och stanna och ta ett glas bubbel på Orangeriet. Så jag var inte alls avis, inte det minsta ;-)

/JC

Uppgraderades till två sviter från de ursprungliga bokade två deluxerummen. Efter en aggressiv Best Online Rate-claim trodde jag uppgraderingen var att glömma, men icke. Uppgradering två hack, under F1-helgen på Radisson Blu, Milano. Sweet.

Ingen upgrade på Radisson Scandinavia i Göteborg. Tydligen fullt pga nån mässa. En liten bricka med vatten och två äpplen bjöd de däremot på. Och en skön liten Gold perk i form av att de glömt att lägga in några handdukar på rummet... Thats a first!

Plaza i Oslo, från billigaste till Business Class. Inte så stor variant på rummet, men det räcker utmärkt för mig - och utsikten från de högsta våningarna är inte dålig. En rejäl påse nötter som welcome gift passar utmärkt när man fått stå ut med norska lunch-traditioner...

Toppen