Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

rob74

Medlem
Radisson Arlandia igen...
Uppgraderad till Businessrum denna gång. Hinner väl dock inte vara så mycket på rummet. Nu in på BC-träff på Monks och imorgon avgång 06:55.
Gör ont att skriva det klockslaget.

Lyckades boka om både detta rum och första natten på Malta från planet idag och spara totalt ca 110 €. :)
 

Lonelyflyer

Medlem
Radisson Arlandia igår kväll, ett par dörrar bortanför Rob74
businessrum
även extrasäng i mitt rum av nån anledning, så 3 sänger o totalt 6 mintkakor, score!
 

rob74

Medlem
Radisson Arlandia igår kväll, ett par dörrar bortanför Rob74
businessrum
även extrasäng i mitt rum av nån anledning, så 3 sänger o totalt 6 mintkakor, score!

WTF?? Jag fick bara fyra...

Nåja, klagar inte. Har just anlänt Malta och Radisson Blu Resort & Spa, Golden Sands.
Om jag blev uppgraderad eller ej törs jag inte säga.
Dock så knackade det nyss på dörren (givet att jag stod i duschen) och in kommer en kille med en hel flaska maltesiskt rött, en pralinask samt välkomstbrev.
Så nu blir det balkongen en stund innan poolen/stranden! :cool:

Får posta bilder senare, för nu stenvägrar mobilen att synka med datorn.
 

mry

Medlem
WTF?? Jag fick bara fyra...

Nåja, klagar inte. Har just anlänt Malta och Radisson Blu Resort & Spa, Golden Sands.
Om jag blev uppgraderad eller ej törs jag inte säga.
Dock så knackade det nyss på dörren (givet att jag stod i duschen) och in kommer en kille med en hel flaska maltesiskt rött, en pralinask samt välkomstbrev.
Så nu blir det balkongen en stund innan poolen/stranden! :cool:

Får posta bilder senare, för nu stenvägrar mobilen att synka med datorn.

Vi fick inga alls mintkakor sist på Arlandia, vi fick två chokladtryfflar och några jordgubbar bara sist vi var där.

Det radisson vid st julians på Malta fick vi med ett kort, choklad och en flaska vin, så det verkar vara standard på Malta för Tommy fick det med om jag minns rätt. Kan väl säg att det tar ca 30 minuter till Valetta från det hotellet.

Ligger det där hotellet du är på nu helt off eller är det lite saker i närheten?

På Radisson Blu Dublin Airport nu, fick rum i hörnet på femte våningen med utsikt över flygplatsen den här gången.
 

rob74

Medlem
@mry:

Det ligger ganska off. Lite små byar i närheten.
Perfekt om man vill ha en resortupplevelse.
Stranden nedanför verkar fin också.
Nu skjuter de salut här... Undrar vad det är.
 

Agö

Medlem
Ikväll uppgraderad som vanligt på Radisson Blu SkyCity Arlanda. Ett av de sprillans nya mkt trevliga rummen på våning 4, stort och utsikt mot plattan och några stackare som sover utanför Forex. En fin påse med choklad också. Från standard med prepaid till BC-rum. Sju stays i år, sju uppgraderingar.

Tur det, har gått miste om uppgradering på Royal Viking tre gånger på de nio senaste dagarna (vilket de beklagar). Viking grejade dock välkomstpresent och tidning på morgonen. Har varit fullt på hotellet under sommaren, enormt många turister.
 
Park Inn Prague upgrade till Executive Floor med takterass. Mina föräldrar fick också upgrade till sitt rum. :) Jag hade bokat båda rum genom mitt CCC profil.
 

rob74

Medlem
Då var jag kl 15 incheckad på Arlandia igen. Checkade ut kl 14 och åkte till Sky City och hämtade kostymen som varit på kemtvätt under min resa.
Uppgraderad till Businessrum på plan 5 denna gång, dvs den gamla layouten.
I går så såg de att jag hade två nätter här, så de hade lagt ihop bokningarna. Men jag sa att jag hade bokat på Hammarby Sjöstad också, för jag visste inte var jag skulle bo inatt... ;)
Dagens bokning var ju då borta i min profil (tyckte det var bäst att kolla innan incheckning), men jag hade bekräftelsen utskriven, så det var inga problem. :)
Då är det snart dags att ta mig in till Stockholm...
 

FF#1

Medlem
Checkade just in på Royal viking, bokade billigaste rummet, fick ett Business rum med en lite frukt och mineral vatten framdukat på bordet.
 
Toppen