Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Checkade in i kväll på Radisson Blu Arlandia, vart uppgraderad från billigaste förbetalda rabatt rummet till ett business rum. Välkomst gåvan var, en flaska minaralvaten, choklad och en skål med snax, helt ok.

Det bästa var att även min kollega som jag hade bokat åt vart uppgraderad på samma sätt.

Tillbaks för en natt på Radisson Reagan National Apt.
Ingen uppgradering denna gång, utan det rum med två dubbelsängar jag ursprungligen bokat. Vi hann precis beställa mat och ta med upp på rummet innan restaurangen stängde. Vi var vrålhungriga, då det enda som bjöds på US Airways flight LGA-DCA i Eco var en liten flaska vatten. Inget att köpa fanns att tillgå på denna 1 timme 15 minuters tripp.
Att flyga via LaGuardia gör jag helst aldrig om igen.
Maken till slitet och bökigt ställe. Vi hade drygt 1 timmes transfertid och när vi var färdig med allt var det 7 minuter till boarding. Å andra sidan fanns det heller ingen lounge i den där C-terminalen, så det hade kvittat.

Bodde på Radisson Blu Marina Palace Hotel i Åbo, blev uppgraderad till Business class rum (som alltid på Radisson).

Välkomstgåva var två chokladbitar, en flaska vatten samt en frukttallrik med vindruvor, jordgubbar samt ett äpple.

Anlände till Radisson Blu SkyCity direkt från en något försenad SK1416 kl. 10:00 imorse. Har haft så fullt upp att jag glömt att ringa och be om tidig check-in men det ordnar sig nog tror jag.

De som alltid supertrevliga receptionisterna hälsar glatt (utan att nia mig...) och meddelar att detta inte är något problem. De frågar om jag vill betala för frukost. Jag säger att det tar vi nog imorgon bitti. Sedan frågar jag om mitt CCG ligger inne i bokningen - resebyrån slarvar allt som oftast med detta. Så fort receptionisten ser det "vita" guldkortet reagerar hon och vips är jag uppgraderad till BC-rum med frukost inkluderad.

Det här hotellet är strålande - jag har 100 % uppgradering här och alltid lika trevligt bemötande. Möten på Arlanda blir lättare med sådan service.

Blev uppgraderad till BC rum från std på Radisson Sky City. Ingen välkomstgåva. Är CCG

Två nätter på Radisson Arlandia denna vecka. Ena natten uppgraderad till En liten svit, andra gången ingen uppgradering.

Toppen